22. 02. 2012.

trač


Oliver Voss. Hamburg 
Trebalo bi znati da 
živiš li neuobičajeno,
s iole odstupanja od nekog prosjeka
 na koje je društvo naviklo,
interesantna si osoba.
Prestaješ postojati kao osoba
i postaješ - Informacija.
Dijele te 
uz razne vrste kava,
 na okupljanjima manjeg tipa,
na raznoraznim slavljima,
u uredskim si čavrljanjima,
pri susretima u samoposluzi,
na roditeljskim sastancima,
uz susjedsko pozdravljanje,
kao prijateljsko nadmetanje 'ko zna više'.
Ja, eto odstupam od prosjeka.
 Ovog puta 
nisam u mogućnosti dati
priopćenje za javnost,
pa diplomatski ugušiti
razvijeni networking,
te mi voda došla do vrata.
Zamorilo me... mjesecima već traje.
Priznajem, možda sam osjetljivija.
Iz nekog razloga...
Ali, gotovo je sigurno da će moje
pete biti mekane kao u djeteta,
od namakanja.
U svakom zlu,
neko dobro!
"Neki psiholozi čak tvrde da tračanje ima i evolucijsku vrijednost te je jedno istraživanje s 300 ispitanika pokazalo se da oni provedu 80 posto vremena s drugim ljudima tračajući. Stoga ako ljudi provode toliko vremena tračajući to je vjerojatno bitno za ljudski razvoj."
-psihologinja Neda Pleić


Broj komentara: 18:

  1. Znam, cula. Odnosno slusam! To je odraz nase male sredine. Povuci se na neki salas, cuj;)
    volim te ja

    OdgovoriIzbriši
  2. Vesna Tantegl: izvrsno sročeno!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Plavi Ajnštajn: lajk rea !!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala, Plavi Ajnštajn na lajkanju!

    OdgovoriIzbriši
  5. Bravo!!!

    *****obožavateljica našeg Salona

    OdgovoriIzbriši
  6. DOBRO NAPISANO. EH,DA.....

    OdgovoriIzbriši
  7. Kako bi reka moj dragi kolega...boli te kurčić:))
    dolaim 3.3. na 2o dana pa se vidimo:***

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala svima na kmentaru.

    I mala napomena za komentar moje drage Ive:

    - KOLEGA KOJI KORISTI DEMINUTIV ugledan je psihijatar iz metropole...pa, ka' prolazi deminutiv:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Nadia Bokulić: Ma koje su to sitne duše koje tebe uzimaju u usta? Ja ti skidam kapu, draga Rea.

    OdgovoriIzbriši
  10. Životne promjene koje su iznenadile, Nadežda.

    OdgovoriIzbriši
  11. Goga Selanec Barbieri: koga jos briga za to?????? nismo li navikli(e) na to, odavno....jbmese.

    OdgovoriIzbriši
  12. Goga Selanec Barbieri: uostalom, pomisli na svoju djecu....treba li ti nesto vise? stavljaj slike Gogijevog torza...prelijepu Miu...i boooooli te....nek svisnu!

    OdgovoriIzbriši
  13. Nina Hartnett: I call it popular ! Take it as a compliment :)

    OdgovoriIzbriši
  14. Mia Krstulović Gale: kažu da je Bog dao dva uha s razlogom: da na jedno uđe, a na drugo izađe..... a ja bi rekla: glavu gore, hodaj uspravno, ne zastajkuj i ne osvrči se ♥

    OdgovoriIzbriši
  15. Daniela Fulgosi2/23/2012 10:21:00 AM

    Beskrajna je ljudska glupost. Distanciraj se.

    OdgovoriIzbriši
  16. Hvala, D. Da, beskrajna i umarajuća!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails