24. 02. 2012.

jaja


smallshopstudio
Liker od jaja nekako je starinsko piće,
makar se meni tako čini.
Signore iz moje obitelji
uvijek su ga spominjale
'sotto voce' i s posebnim polusmješkom,
jer je navodno odličan za
'mušku snagu'!
Ja sam uvijek zamišljala bocu
sa žutim pićem  
na noćnom ormariću,
valjda ono 'pri ruci'...
I sama sam ga nekoć spravljala,
ne da bi okrijepila muža,
nego zato jer mi se sviđa ukus
tog neobičnog likera,
a i dobro 'figura',
u toj žutoj boji
čistog pilića,
jutarnjeg sunca, 
kupaćeg kostima. 
Sada ga spominjem,
jer mi se čini,
da je u sadašnjim uvjetima života,
lakše pripraviti pića za kućni bar,
nego kupovati basnoslovne boce.
Ovo ne vrijedi ako ste na položaju
gdje bjesomučno
i bez da zaželite
stiže mito...
pardon, zahvala za uslugu.
Uvedimo, stoga, novi trend,
pa pripremajmo sami
tamnu orahovicu,
zdravu i interesantnu travaricu,
gustu višnjevaču,
neodoljivi liker od jaja
i još ponešto
iz riznice recepata
koji su, možda zaboravljeni
već neko desetljeće.
via pinterest
Eierlikör/Advocaat/ Eggnog/liker od jaja

5 žumanjaka i 50 dag šećera i 1 vanilin - šećer
dobro umutite!
U perfektno umućeno,
dodavajte pomalo 5 dl mlijeka.
Po-ma-lo!
Cijelo vrijeme mutite,
ovog puta ručno!!!
Kad se ritmičkim miješanjem,
kuhačom koju rabite isključivo za kolače (!),
sav šećer rastopio,
što može potrajati,
polaaako dolijevajte 2,5 dl rakije,
ne prestajući s miješanjem,
sve dok ne uočite pjenicu.
Neka malo odstoji to što ste proizveli.
Kad nestane pjenica,
polako dolijevajte liker
u lijepu bocu koju ste pripremili,
polako,
da opet ne bi zapjenilo!
Kad ipak mala neminovna nastala pjenica  
malko splasne,
zatvorite bocu.
Držite liker u frižideru
ili na nekom hladnom mjestu!

Ako ste žena koja je ovo spravila:
Volite svog muškarca!

Ako ste muškarac koji je sam smućkao liker:
Krišom pijuckajte kad god vam se prohtije! 

Broj komentara: 6:

  1. Narcisa de Kulis: je li može alkohol umjesto rakije?

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: AR liker...je se tako to zove?

    OdgovoriIzbriši
  3. Narcisa de Kulis: napravila sam limonchello.....i mogu ti reči da sam oduševljena dobivenim;))) od 10 limuna i 1 litre alkohola,dobila sam 3 litre likera;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Imam limoncello u frižideru skoro uvijek, domaći jasno. Znači mi ljeto, dobro raspoloženje, bezbrižnost, mali užitak, svašta pozitivno!

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala na receptu,napravit cu ga muzu za musku snagu;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails