26. 02. 2012.

buona domenica a tutti!


Predlažem menu za danas.
I muziku :)))
Neka vam bude dobra nedjelja.
Puno ljudi govori kako je ne vole,
kao neumitnu činjenicu
da je idući dan - radni.
Preokrenite to,
mislim, samo vam dodatno
stvara nervozu.
Smislite nešto da vam postane
genijalna!
Možda da to bude dan za širu obitelj,
dan za planinarenje, jedrenje, šetanje, bicikliranje
kino, čitanje, razgovore...
ili dan za najbolje prijatelje!?
Da, pozovite ih na ručak!
Napunite kuću veseljem,
smijte se,
okruženi dragim facama...
Lani sam često organizirala takve
nedjelje s predumišljajem
u društvu.
Nezaboravno..!
via sunday suppers

Broj komentara: 6:

  1. Daniela Fulgosi: Ćao draga moja, zbog vas 4-5 sam se vratila ovde! Big kiss.

    OdgovoriIzbriši
  2. ‎...i to mi je tako - milo!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. evo i mene po tko zna koji puta...dobro ti jutro zelim!

    OdgovoriIzbriši
  4. I po ne znam koji puta si više nego dobrodošla. Bezgranično puta dođi, svaki put se jako razveselim!!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je pak Nedjelja najdrazi dan u tjednu.
    SUN-DAY pa cak i ako je kisovita, snjegovita, valovita ili hirovita, od nje sam uvijek SUNCOVITA.

    OdgovoriIzbriši
  6. Ne čudi me, jer ti,Sanda,imaš opuštenost i jedan ležeran pogled na cijeli život (između ostalog), što ti je ili urođeno ili stečeno, ali svakako ti omogućava da primjećuješ i uživaš u daleko više stvari nego mnogi drugi...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails