01. 02. 2012.

obznana


I dođe tako vrijeme
za veliku životnu promjenu.
Dobro je to napraviti...
nakon što ste dobro i dugo razmislili o svemu.
Onog trena kada rodite odluku,
pada kamen sa srca.
Nakon što težina spuzne,
zadnji potreban detalj svakako je 
osjećaj pravednosti.
Tada možete reći hop!
Potrebno je nešto odlučnosti,
dosljednosti
i malo takta...
Napravila sam veliku promjenu
u vlastitom životu.
Okrenula sam stranicu.
Iako sam osobno inicirala promjenu...
satrana sam.
Naravno.
Pet godina trajalo je rojenje mojih misli
i prevrtanje rojeva 
na sve moguće načine
po mozgu, pa do srca i nazad,
pa ispočetka.
Prije pet mjeseci izvršila se odluka u potpunosti.
Od tada do danas povukla sam se 
koliko sam mogla
od svega, od života i ljudi.
Odala sam počast životnoj fazi
koju sam pretvorila
u vlastitu povijest.
Nije to bilo žalovanje, samo...
dostojanstveni ispraćaj.
Dugovala sam to sudbini.
I prikupljala sam razasute dijelova svoga postojanja na okup.
Danas skidam "korotu".
Odlažem konviktsku odoru,
izvlačim ukosnice iz kose,
oslobađam duh,
stavljam trajni osmijeh. 
Valja krenuti dalje...
E, pa, najbolje je nastaviti put
 uz nastojanje da se, recimo
za početak,
 zdravo hranimo,
da mislimo na sebe
i malim se stvarima uveseljavamo,
pretvarajući svakodnevnicu u gušt!
Moj lagani ručak, za koji nisam mogla
odvojiti previše vremena danas
bila je
salata od tunjevine.
Naravno to je pod uvjetom da je na vidiku 
topla, dobra večera...
Salata od tunjevine je spremna
dok trepneš okom.
Miris rajčice i krastavca podsjeća na
bezbrižne ljetne dane,
crveni grah na meksičko sunce,
tunjevina na more,
paprika na polijevanje mirisnog vrta,
a, začini na radost življenja!
Izgleda dekorativno.
Božanstvenog je okusa.
Uz švedski kruh i gutljaj crnog vina,
preostaje samo - zapjevati!

Broj komentara: 11:

  1. mislim....da svedski hruh...kod mene svedski film. podigoh ruke u zrak i grohotom se namijah do suza. ajd zivila ti meni :-))

    OdgovoriIzbriši
  2. Živila ti meni, Lusitania draga!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ti si jedina zena koju znam koja nosi ukosnice, jedina zena koja tako mudro i duhovito predje s ozbiljnoga na lezerno, ti si jedina zena koja uvijek moze okrenuti zivotnu stranicu i pronalazi snagu za to! Zelim ti srecu, jer je zasluzujes! Volim te, prijateljice!
    1965

    OdgovoriIzbriši
  4. SUZANA...Drago mi je Rea što okrećeš novu stranicu i to tako dostojanstveno i s pravom!Iz svog iskustva znam da ono što nas ne slomi očvrsne nas i postanemo jači ako se znamo boriti i strpljivo čekati svoj trenutak!Drago mi je Rea.... pusa

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala Anonimna prijateljice!
    Hvala ti, Suzana! Poljubac!

    OdgovoriIzbriši
  6. Silvana Tvrdic: maloga misa potopira..bas mi se sad pitanja vrte po glavi nakon ovog bloga... umisto njih saljem zagrljaj!

    OdgovoriIzbriši
  7. Narcisa de Kulis:
    život nam svako malo priredi takva iznenađenja koja nas natjeraju da pospremimo život.Stalno moramo donositi odluke i mjenajti sebe.Koliko je god zamorno ,toliko je i poticajno. Ponekad se samo začahurimo u svoje čahure, željne sigurnosti i topline tog malog zbijenog mjesta u kojem smo skrušene vladarice svojih strahova.Mnoge sam stvari pospremila u svom životu,ali nikad sve.Još ima nekih koje vise nad mojim životom čekajući posljednji okršaj.A čeznem za pristojno pospremljenim životom iako sve više znam da tome nema kraja. U svakom slučaju,lijepo se osloboditi tog tereta;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. Dijana Ciclone: Welcome back!

    OdgovoriIzbriši
  9. ‎...lijepo je, D.D. Treba naci snage, ali kad jednom sebi kazes 3,4 sad i napravis epohalni zahvat, nevidjen teret odlozis. Svim srcem zelim da to uradis -. sebi! ♥

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails