15. 02. 2012.

notting hill




Imala sam prijateljicu,
lijepu, jako lijepu.
Imala je majku,
iznimno lijepu.
Mama je bila čvršća osoba,
oguglala na sve i sva,
nabijena životnim iskustvom
koje rezultira praktičnošću.
 Uspijevala je sve,
od frizure, odijevanja,
do kolača, odgoja, cvijeća, socijaliziranja.
Status joj je bio: udovica.
Pojasnila bih malo,
pa samo radi opisa dodala...
rasna udovica talijanskog tipa.
Divila sam se toj ženi,
danas još uvijek.
Od nekog je dobrog materijala
bila sazdana, jakog, trajnog.
Kad je podigla kćeri,
postala iznimno privlačna baka,
promijenila je status.
Iznenadila je izborom supruga,
no i tu je zadivila svijet.
Odlučno je svojim stavom
šutke nametnula svoj izbor
kao nešto posebno,
njoj najljepše
i u startu navela svih
da postanu na ovaj ili onaj način
njezini istomišljenici.
Zvuči čudno... ali, tako je bilo.
Jedno od svjetskih čuda
svakako je bila promjena adrese,
odnosno prodaja njihovog obiteljskog doma
 koji je to bio desetljećima.
Velika odluka,
nakon toliko godina,
u tim godinama.
Zadržala je svega nekoliko uspomena
koje su okarakterizirane
kao najznačajnije.
Promijenila je sve, bez treptaja;
dom,
adresu,
stil,
boje,
prezime,
život.
Posjetila sam njezin novi dom,
pun plavih hortenzija,
mladenačkog,
svježeg izgleda,
na svakom koraku je bilo jasno
da se radi o novom početku.
Svježina ideja,
smjelost boja,
energija koja je zračila iz svakog ugla,
tog djevojačkog gnijezda,
odavala je zdravlje,
optimizam,
smjelost,
snagu,
sreću.
Stan je dobio radni naslov
"mjesto gdje glava ne boli".

Evo jednog ambijenta u kojemu
nema glavobolje, također.

Viktorijanska kuća
na Notting Hillu
kao stvoren je ambijent
za drastičnu promjenu
koja donosi oporavak,
briše odživljene slike
i donosi ozdravljenje...
Trebam promjenu!


Broj komentara: 12:

  1. Božena Morsan: Ma , Rea moja , divim se svim Vašim salonima i napisima u njima . Hvala . Pozzzzz

    OdgovoriIzbriši
  2. Draga Božena, kad bi samo znali u kojoj mjeri su mi ovog trena blagotvorno djelovale vaše riječi na dušu... Samo ću reći hvala, a mislim dalkeo kompleksnije. Poljubac!

    OdgovoriIzbriši
  3. Obozavam film "Notting Hill", omiljeni! Ova "adresa" je predivna!!!!!!! Pozz
    H.M.

    OdgovoriIzbriši
  4. Božena Morsan: Volim Vas punoooo.

    OdgovoriIzbriši
  5. O, Bože moj...grlim vas toplo, draga, draga Božena, moja...

    OdgovoriIzbriši
  6. Božena Morsan: Imajte miran san ,laku noć ,divna REA

    OdgovoriIzbriši
  7. Buonanotte a te...♥♥♥♥♥♥

    OdgovoriIzbriši
  8. prekokrasan mi je ovaj viseci luster, iako priznajem da mi je prva ideja bila - tko to cisti majke ti mile????

    OdgovoriIzbriši
  9. da, zaboravih reci i da su vrata fenomenalna!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Je, savršen je luster, a i vrata! Nema pitanja ko to čisti pri ovoj vrsti življenja:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. MOJ STIL!!!!!!!!!!! SUPER!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sviđa mi se ovaj ambijent ali sviđa mi se i priča puna nadhnuća

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails