02. 02. 2012.

ruska zima



Očekivala sam jutros bijeli vrt.
Ostalo je sve na očekivanju.
Snijeg još nije pao i ne zna se ka' će.
Lako se onda zezati s uzbudljivim nanosima snijega.
Jako volim snijeg,
a vidjela sam ga svega
nekoliko puta u životu.
Potpuno se raspametim kad se zateknem u toj sceni.
Sjetih se... kad sam kao supruga
Čovjeka s funkcijom,
stanovala neko vrijeme
u otmjenom kvartu snježne metropole
i ništa mi nije zasmetalo da na opće čuđenje
tihog, finog susjedstva
skrivenog iza teških zavjesa,
u predvečernjim satima siđem pred kuću 
i sa Sinom se spustim tridesetak puta sanjkama naizmjenično niz padinu,
cikčući, smijući se i valjajući se po snijegu. 
Rumenog lica sam primila primjedbu
o maaalko nedoličnom ponašanju.
Mogu ja i u kočiji prekrivena krznom,
uz doktora... samo da pronađem Jurija Andrejeviča Živaga.
Trenutno bi mi dobro pasala
jedna šetnja
dubokim snijegom,
kroz tišinu koja fascinira,
uz spori ritam škriputavih koraka.
Možda da se zaputim u čaroban Sankt Peterburg!?!
Primjećujem da je nebo iza velike palme pobijelilo, 
dobilo je onu specifičnu nijansu pred snijeg,
kao podloga ovog bloga,
možda Sankt Peterburg dođe k meni... 
odo' ja pripremiti krzneni kaput,
zlu ne trebalo...  
Eros and Psyche, Letniy Sad
The Hermitage Museum, "Room 348, St. Petersburg"
via this is glamorous-take me away № 09 | st.petersburg, russia

Broj komentara: 11:

  1. Kad mislim da sam se naviknuo na tebe predivnu, iznenadis me ponovno, i tako unedogled! Zasto nisam doktor, pa da ti ponudim voznju kocijom?

    Uz postovanje i simpatiju, srdacan pozdrav Carice!

    (daj nam tu knjigu)

    OdgovoriIzbriši
  2. Postovana,
    pratim već neko vrijeme ovaj blog, na koji me upozorila bivsa djevojka. Svaka hvala za vas rad! Vasa me duhovitost obara s nogu, doktor sam, zivim u sjevernim krajevima, ali mi prezime nije Zivago. Najradje bih ponudio kociju i voznju kroz snijeg, ali znam da je nedolicno tako ocito nametati se dami, zato vam samo iskazujem svoje divljenje, ostalo neka sudbina odluci. Znam da vjerujete u sudbinu, iz prethodnog posta.
    Ljubim ruke, milostiva

    OdgovoriIzbriši
  3. Rijetko sta se moze mjeriti sa ruskom otmjenoscu....eto i mene!

    OdgovoriIzbriši
  4. Apsolutno prekrasno!!! Zimska bajka!

    OdgovoriIzbriši
  5. Meni je žao što se, Prijatelju, nisi predstavio! Hvala na tolikim komplimentima!

    OdgovoriIzbriši
  6. Doktore, šalili se vi ili ne, nasmijala sam se i simpatično mi je bilo pročitati vaš komentar!
    Zahvaljujem i toplo pozdravljam,
    Rea

    OdgovoriIzbriši
  7. Lusitania...pridruži mi se, bit će mi milo!

    Nikolina - Da, prekrasna bajka....! Hvala

    OdgovoriIzbriši
  8. Alisa Mars: Obožavam snježnu tišinu...

    OdgovoriIzbriši
  9. Silvana Tvrdic ‎- I I -

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails