08. 02. 2012.

sign the petition!



Dok promatram susjeda
koji električnom bušilicom danas razbija
led na gradskoj nizbrdici,
dok osjećam mišiće od miješenja kruha nasušnog,
dok se s braćom organiziram oko starijih članova obitelji,
dok se snebivam nad
nevjerojatnom izjavom
gradonačelnikove sestre,
ruke mi same lete
i ispisuju ime na ovu peticiju:


Broj komentara: 15:

  1. Silvana Tvrdic: zastrasujuce da neko ovako sramna razmisljanja upce moze javno iznit bez ozbiljnijih posljedica... iritira me ovakav stav bilo koga, a kamoli nekog tko bi se trebao brinut o splicanima i splitu..

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: eto,iako nisam građanka Splita jer sam prijavljena u Zagrebu,ona moj splitski djelič mene, je dao podršku građanima Splita;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Koja sramota, koji vlaji, koji bešćutni ljudi! Muka mi je slušati to! Potpisujem!

    OdgovoriIzbriši
  4. jedino sto mogu reci - ovako iz daljine - najtragicnije u cijeloj prici jest cinjenica da ce vjerojatno sve proci "liso" i postati predmetom sprdacine za koji tjedan kad riva otopi. a oni koji griju svoje globuse u saborskim foteljama, ciniti ce to i naredne zime....

    OdgovoriIzbriši
  5. Ajde Bogu hvala, konačno ste se pokrenuli!
    Već sam bila digla ruke od vas! :)
    Jel se možeš potpisati iako samo kao turist zalaziš u Split? :)

    OdgovoriIzbriši
  6. Lada Borcic: Rea, nadam se da prezivljavate nekako. Ja pratim, od euforije do tragedije, sve u tri dana i muka mi je, mada sam daleko i imam svojih briga. Potpisano.

    OdgovoriIzbriši
  7. Draga Lado, upravo je nevjerojatno sve ovo...nemam komentara suvislog. Znam da si potpisala, i inace je dijaspora aktivna nevjerojatno. Mašem ti iz zaleđenog Splita tvoga!

    OdgovoriIzbriši
  8. Tia Maria Svircevic: Poslusala sam izmedu dva poslovna dopisa. Ne mogu vjerovati da je to njen statement na situaciju...Jadno!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lada Borcic: Masi, masi, mashala nam bilo, da zavrsimo s otim.

    OdgovoriIzbriši
  10. Tia Maria Svircevic: Uostalom i necaci su necija djeca a i susjedi imaju roditelje..ma strasno ...strasno...i glupo.

    OdgovoriIzbriši
  11. Nela Tičinović: potpisala!

    OdgovoriIzbriši
  12. Nina Hartnett: Potpisala !!! Sramota !!!

    OdgovoriIzbriši
  13. http://www.nacional.hr/clanak/124778/dani-ledila

    http://dnevnik.hr/vijesti/hrvatska/vlada-na-twitteru-nakon-intervjua-nevenke-becic-jadni-splicani.html

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails