04. 02. 2012.

mediteranska snježna slikovnica

Snježni vikend tiho traje.
Tiho ako si doma.
Bučno ako si vani.
Svi se pomame,
navuku skijaška odijela
ili se kostimiraju u nešto najsličnije 
profesionalnim skijašima,
izvuku skije, saonice, kese od smeća
i onda se vesele,
bučno, zafrkantski, bez granica.
Živim u Najlipšem gradu na svitu,
što mu je službeni naziv, jel'...
Mediteranska ljepota na koju napadne snijeg,
čarobna je,
neodoljiva.
Potpuno je normalno da gradski promet
ne funkcionira,
da nema nastave,
da ne radi većina trgovina,
čak je i najveći shopping centar zatvorio.
Automobili su parkirani pred kućama,
jer na njima su mahom ljetne gume.
Jedan ljupki kaos,
nenadani zimski raspust.
Omamljenost.
Zimska fjaka vlada.
photos by Prvorođena
Dok sam jutros
bez žurbe
ispijala jutarnju kavicu,
pažljivo sam proučavala susjede koji su,
načičkani na prozorima susjedne stare kuće,
održavali reviju svojih kućnih ogrtača.
Promatrali su mećavu
koja traje,
rijetke siluete koje bi oprezno prokoračali
našom nizbrdicom,
držeći se jednom zaleđenom rukom
za ogradu okolnih vrtova,
a u drugoj 
noseći vrećicu s namirnicama
koje moraju omogućiti
preživljavanje dok traje
"elementarna nepogoda".
I sama nedolično odjevena,
omamljivala sam se
opojnim mirisom
procvjetalog zumbula,
kojeg sam prekjučer dobila
na dar.
Miris koji me podsjeća na
školske dane
i na Dan žena,
kada bi pohodili
ubogu cvjećarnicu
u blizini škole,
nalik na TNT-ovu,
kupujući malom ušteđevinom 
raskošne, guste, pravilno rascvale, mirisne zumbule
u Botterijevim bojama,
za naše majke.
Izazivaju mi poriv da ih gricnem od gušta...

Broj komentara: 8:

  1. PREDIVNOOOO!!!! SUPER FOTOGRAFIJE!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Tako volim Split!!!!!! Fotke sa snijega su mrak! Vratilo me nekoliko desetaka godina ranije. Perfekcija<3

    OdgovoriIzbriši
  3. prava zimska bajka, lepo - sve
    m.m.

    OdgovoriIzbriši
  4. Slike imaju starinski neki kolor i zato mi se svidjaju vise nego sve ostale kojima smo zatrpani ove dane. Pohvala!

    OdgovoriIzbriši
  5. Silvana Tvrdic:
    Rea kao i uvijek fantasticne fotke izaberes... koja lipota...steta da snig ne pada svake godine u Splitu... Valjda bi onda svi bili i bolje pripremljeni.. Kod nas snjezilo cijelu noc.. Zimski kaloricni obid, isto tako i slatko, muzikica.. neizbjezni odmor pod topli pjumin, a nakon toga doprinos gradu sa lopatom na rame uz bok gradonacelnika... I kod mene mirisu zumbulici.. Sara ih obozava. Kako jedni uvenu, odmah trazi nove... bacio!

    OdgovoriIzbriši
  6. Ovo su Miettinu fotke:) Upravo sam komentirala na novom postu sramotu kako nemamo bok gradonacelnika da se male ruke sloze i sve se ond amoze, sve se moze!!!! cmok

    OdgovoriIzbriši
  7. Lilly Hippy: puno lip naslov

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails