01. 06. 2011.

karipsko plavetnilo

Svi koji imaju ravnu kosu, žele kovrčavu i suprotno,
svi koji su mršavi, žele obline i suprotno,
svi koji su bogati, žele to i ostati,
svi koji su nesretni, žele osjetiti sreću,
svi koji su bolesni, željeli bi biti zdravi, ne i obrnuto,
a svi kojima danas pada kiša, poželjeli bi sunčani dan...
i zato svi koji trenutno imate kišobran u ruci,
 zatvorite ga i odložite... bilo gdje,
izujte cipele za pljusak,
skinite balonere,
ne morate protresti kosu, osušit će se na suncu, kad stignete u vilu u kojoj vas danas očekujem,
želeći da vam raspoloženje opet bude bajno!
Obavijestite ljude na radnom mjestu da se nećete više vraćati danas, kažite bilo što... prehlada, glavobolja, viroza, sastanak na drugom mjestu, iznenadno kraće poslovno odsustvovanje iz grada kvalitetno upotrijebite maštu.

Broj komentara: 11:

  1. Sandra Šimić Brkić: Rea, čudno je kako je malo potrebno da budemo sretni, a još čudnije kako nam baš to malo nedostaje, zar ne????????????

    OdgovoriIzbriši
  2. Nije li dobro da smo toga svjesni, pa mozemo nekako doskociti tomu!?! :))) Barem stvaranjem mentalnih slika...i postizanju opustanja ili dobrog raspolozenja...

    OdgovoriIzbriši
  3. Draga Rea,
    kao da znaš kada treba potaknuti unutarnje veselje,pa to onda i napraviš.
    Hvala ti. Jedva sam živa.
    S.S.

    OdgovoriIzbriši
  4. Mmmmm,lipote....ovaj mi mir, ovo plavetnilo i bili mirisni lancuni, bas u ovom trenutku trebaju.

    OdgovoriIzbriši
  5. ne znam kako jucer nisam nasla vremena za TEBE.
    zato sada uzivam u vili amazing grace i po ne znam koji put sam ti ZAHVALNA, Reaaa!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Sandra Šimić Brkić: Da dobro je kad smo toga svjesni...mentalne slike i mašta uvelike pridonose stvaranju osjećaja sreće i pridonose dobrom raspoloženju...pa mi "filozofi" koji živimo u virtualnom svijetu ipak smo u prednosti za razliku od onih "prizemnih" ljudi, jer se znamo vinuti tamo negdje daleko "iznad oblaka" i vidjeti svijet onako kako ga mi želimo...

    OdgovoriIzbriši
  7. Slažem se, Sandra! A, i manje kupujemo knjige samopomoći;)

    OdgovoriIzbriši
  8. cuj, stizem u dnevni boravak cim raspakiram ruksak! neki fini mojito od jagode bi mi dobro dosao!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lagodno zavaljena sjedim i čekam te, L. Poooolako se raspakiraj. Mojito spreman, jer i meni je bio potreban...
    P.S. Na trijemu sam, mokre kose i bosa, ne osjećam vrućinu i ništa ne radim, samo... dišem.

    OdgovoriIzbriši
  10. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa dobro mi jutro! a i tebi!

    OdgovoriIzbriši
  11. kako nam je divno utapati se u plavetnilu....ah:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails