20. 06. 2011.

ranojutarnji preporod

Ponekad mi odvažno pukne film, ono svjetski mi pukne.
Onda doista napravim nešto za SEBE.
Jutros sam navila 'žveljarin' u doba kada spavaju svi,
oni koji nisu radili noćnu smjenu.
Otišla sam na Marjan, u žustru šetnju.
Da imam imanje, hodala bi posjedom ili odjahala od ruba do ruba, ovako sam se poslužila oazom moga grada.
Bože... koja divota, koji mir, koji miris, koja tišina, prirodni sanatorij.
Hodala sam i svakim korakom su moje brige bila ublažene i polagano su iščezavale, pretvarajući se u lagani šum gigantskih borova koje je 'burin' češkao.
Srela sam nekoliko ljudi, starih dakako.
Projurilo je dvoje mlađih sa slušalicama u ušima, a muskulatura je odavala sportaše.
Kupalo se 'komada dva' iz kluba 70+.
Sponatno sam se pozdravila s časnom sestrom koja je gazila nabijajući kondiciju, iz nekog samo njoj znanog razloga.
Osvježena iznutra, izvana, odozgo, odozdo, sa strana, ispred, izad, sveukupno,
počeo je moj tjedan.
Želim vam dobar dan!

Broj komentara: 14:

  1. Lilly Hippy: AMARCORD ♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Nada Duhović: Uff Rea, mogu osjetiti miris mora i borovine iz ovih Vaših fotografija...divno, jako sam nestrpljiva, ali brzo će i moj GO...:D

    OdgovoriIzbriši
  3. Narcisa de Kulis prekrasno;)))inspirirala si me da se i ja odvažim u šetnju;))

    OdgovoriIzbriši
  4. Andjelka Marinkovic-Rakin: Svakog dana ocekujem putovanje u razlicito raspolozenje. Danas sam se, glupaca, uspavala pa u jutarnju setnju krecem sad :-(

    OdgovoriIzbriši
  5. A.M.R.: nikada nije kasno krenuti..................!

    OdgovoriIzbriši
  6. Tia Maria Svircevic: divno...i hvala ti na poruci jucer...:-)

    OdgovoriIzbriši
  7. koja je lipota ovi Split,u srce si me ubola ode u dijaspori,zato te volim lipa moja!

    OdgovoriIzbriši
  8. sve sam osjetila kroz tvoju pricu i perfektne slike. To mi je dalo snage za dalje. Inspirativna si, Rea!

    OdgovoriIzbriši
  9. pucanje filmova je najbolje gorivo! fale mi borovi i zrika crvrcaka...a o ovakvom zalu da i ne govorim!

    OdgovoriIzbriši
  10. Our conciousness revolves solely around the happenings of a restless physical existence. We don't have time to quiet our minds and acknowledge the fact that we are all spirits on personal paths to enlightenment. - James Van Pragh

    OdgovoriIzbriši
  11. ovo je stvarno pravi prirodni sanatorijum gde cula uzivaju i opustaju se.divne su ti fotke i vratise me u lepe dane kada sam provela u Splitu 6 meseci.to je tacno bilo pred upis na faks,prelepo letovanje i produzeni boravak u gradu pod Marjanom ostace mi u lepom secanjui

    OdgovoriIzbriši
  12. Draga Tajanstvena,
    ima li što ljepše od spoznaje da si nekome uljepšao dan, barem malo..!?!
    Milo mi je radi toga...

    OdgovoriIzbriši
  13. Silvana Tvrdic: sami ili u dobrom drustvu..uz more, po brezuljcima ili planinama...lajk, lajk!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails