29. 06. 2011.

probudih se u Keniji

i bude mi - milo.
Milije nego doma.
Toplije nego doma.
Mjesto gdje mogu govoriti konačno svahili.
Pijem preslatki čaj koji je tu obvezatan i kad nisi bolestan.
I oko mene vlada mir, u onolikoj mjeri koliko dopušta ornitološki raj. 
U mojoj nastambi s krovom od kokosova lišća, nastojat ću pronaći svog Denys Finch Hattona,
da mi nježno, senzualno, divno opere kosu,
kao izraz enormne bliskosti i ljubavi.
I vaša srijeda je isto zanimljiva kao moja... nadam se. 
Mali riječnik swahilija:
Safari - putovanje
Karibu - dobrodošli
Jumbo – pozdrav, bok
Habari – Kako si?
Mzuri sana – dobro
Hakuna matata – nema problema
Pole pole – polako polako
Kwaheri – doviđenja
Ndiyo – da
Hapana – ne
Asante – hvala
Sawa - jesi li dobro?
Sawa sawa – dobro sam
Mambo – bok, sta ima?
Poa – sve ok
Lala salama – laku noć
Matatu - minibus
alix,the cherry blossom girl

Broj komentara: 9:

  1. Mima Zahorjanski: Ti si lutka jedna koja uspeva i najdepresivnije da osvesti i da shvate da su jos uvek zivi..a Kenija me vratila u moje detinjstvo i zivot u Africi.kiss

    OdgovoriIzbriši
  2. Nisam znala da imas Afriku u svojoj biografiji...to je divno! Toplina mi oko srca sto sam ti 'to' napravila!!! cmok tebi, veliki

    OdgovoriIzbriši
  3. predivno,boginjo naša!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. podiglo me iz mrtvih ovo,imam prelos dan.svaka vam cast.vracam se iznova i iznova.
    to je to!

    OdgovoriIzbriši
  5. I to je to! Tacka.

    OdgovoriIzbriši
  6. Silvana Tvrdic: Rea , mi cemo kad tad tamo otic jel da?

    OdgovoriIzbriši
  7. nadam se. vrlo se nadam. bilo bi divno.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails