03. 06. 2011.

život u kutiji bombona


Jednom sam živjela u bombonijeri.
Bilo je to nakon drugog razvoda.
Uredila sam novi dom za sebe i djecu baš kao kutiju bombona.
Nije to bilo suviše ženskasto, nije bilo ni pretjerano, nije bilo ni preslatko, bilo je taman, sigurno, lijepo, veselo, mirno, drago utočište.
Unošenje boja u svijet oko sebe vrlo je dobro, glava prestane boljeti i još radije se vraćamo u gnijezdo gdje nikada ne zaviruju sivi, tmasti oblaci.
Photos de Christophe Rouffio. Art & Décoration

4 komentara:

  1. SAVRSENA muzicka pozadina (kao uostalom uvijek kod tebe!).Zbog ove bombonijere, jutros imam osmijeh, ti si mi ga metnula!Thank you:)

    OdgovoriIzbriši
  2. Voljela bi zivjeti ovdje.Zapravo,odmah bi preselila i bez razmišljanja! Jako mi se svida! Obozavam dobar blog!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne znam kojimčudom pogodiš ono što trebam, al' pogodiš i gotovo! Ugodan vikend, draga Rea!

    OdgovoriIzbriši
  4. upravo uredjujem svoj novi stan,zapravo tek pocinjem,pa ce mi vase genijalne ideje i prijedlozi izvrsno pomoci.
    Pratim vas i uzivam svaki dan u vasem drustvu.
    Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails