06. 06. 2011.

marina troy


Njene slike mi znače...

Dalmatian Paysage 
Emptiness Within 

Hommage a Malevitch
Fields of Blood (Brandenburg Gate)
The Beach
Pebbles Beach
Beach II (Tempest)


Fallen Bird (Winter)
Le dejeuner sur l'herbe
Part II


Broj komentara: 13:

  1. Vrlo lijepo! Dodiruje dušu

    OdgovoriIzbriši
  2. Zanimljive slike. Berlin snazan. Naše porijeklo slikarice?

    OdgovoriIzbriši
  3. vrlo dobro. mislim da znam zasto ti znace.
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Moje ime je Natalija i prvi put komentiram Vas blog,koji inace redovito pratim.
    Moram spomenuti da utjecete svojim pisanjem, fotografijama i muzikom na mene u velikoj mjeri, naravno pozitivno.
    Danas zelim napisati da su slike Marine Troy prekrasne! Pretpostavljam da je gospodja Troy iz Vaših krajeva uz more ili griješim? (Oprostite ako sam indiskretna.)
    Nastavite s Vasim radom, kao do sada, poznam lijepi broj osoba koje Vas redovito prate iz hrvatske metropole, bas kao i ja.
    Srdacan pozdrav,
    Natalija Š.

    OdgovoriIzbriši
  5. Nazirem zere Glihu...
    Mrs Troy ima ovdšanje podrijetlo!?!Rea, baš me zanima imam li pravo?Inače, sviđa mi se,vrlo dobro je to, dobro.

    OdgovoriIzbriši
  6. dobre su. molim vas da odgovorite na gornje upite, da li je Troy nase gore list,jer i mene to interesira. hvala

    OdgovoriIzbriši
  7. Marina Troy je rodom iz Splita, a živi po svjetovima!

    OdgovoriIzbriši
  8. ' Le dejeuner sur l'herbe ' mi se dopada najvise,toliko da sam vise puta navracala! Bravo!

    OdgovoriIzbriši
  9. Daniela Fulgosi: Dobra! Pogotovo u onim svedenim slikama. Like very much.

    OdgovoriIzbriši
  10. Drago mi je sto vidim tvoj komentar, Daniela.

    OdgovoriIzbriši
  11. Ovo je vrlo dobro, lajkam.

    OdgovoriIzbriši
  12. I meni se svidjaju...mnogo

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails