02. 06. 2011.

Ирина Роднина- Александр Зайцев


'Jučer me sasvim slučajno draga osoba podsjetila na 'Irinu Rodnjinu i Aleksandra Zajceva', slavan klizački par, podsjetnik na crno-bijeli televizor, na opise haljinica i dvostrukih aksla od strane Milke Babović, na naše dječje pokušaje da na 'rolšulama' napravimo 'spiralu smrti' ispred kuće, na neko lijepo prošlo vrijeme.
Kad danas gledam njihove slike, ne mogu ne promisliti koliko je nevjerojatno da ih taaako dobro znam,
kao da su moja rodbina, neki rođaci koji su odselili, pa ih dulje vrijeme nisam vidjela...
odlično ih znam, promatram sa fotografija fizionomije koje su mi familijarno poznate!
Da, u modi je bilo gledanje klizanja na ledu i nije se propuštalo nijedno natjecanje koje se prenosilo u našoj zemlji.
Kliknite na muziku na koju ja zamišljam da bi klizala u paru (nemojte se smijati tako glasno, niste sami),
dok bi mi haljinica lepršala pri brzini jurenja unazad,
dok bih letila zrakom iz sigurnih Aleksandrovih ruku poletjevši kao čigra vrteći se u izvođenju 'lutza',
dok bi Aleksandrovi raskošni rukavi također vijorili,
dok bi me za jednu ruku držao paralelnu s ledom,
dok bi se u čučnju oboje okretali dodirujući se nosevima, 
a gledatelji nagađali jesmo li ipak i ljubavni par...
muzika bi trajala sve do uzdihanog mahanja publici u očekivanju poena koje nam je žiri dodijelio, ja bi se smijala, a trenerica bi mi prebacivala brižno jaknu oko ramena, Aleksandar bi se isto 'cerekao', dok bi mu se prsi nadimale i splašnjavale od napora, ah...

Broj komentara: 17:

  1. prekrasno! Vratilo i mene:)

    OdgovoriIzbriši
  2. ne mogu virovat!!! Kako li si njih iskopala? Nase rodjake iz djetinjstva... Bravoooo!

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela Fulgosi: Citas mi misli. Oni su heroji mog detinjstva, htela sam par puta da okacim njihovu sliku. :)))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Ivona Rajacic Barandovski: Ja toze ljublju ih :-)

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela Fulgosi: Oni, Mate Parlov i Stelan Benkston (svedski stonoteniser, ako se secam dobro imena, u njega sam bila zaljubljena pre skole...), to su mi bili heroji....

    OdgovoriIzbriši
  6. Samo Matu znam, a Stelana cu proguglati sada:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Fulgosi: Uh, obozavala sam ga, sou!

    OdgovoriIzbriši
  8. Vivijana Radma:n A Ingemar Stenmark (moj idol) i Mark Spitz?

    OdgovoriIzbriši
  9. Narcisa de Kulis: Jesus...gdje ih nađe...? Milka Babović i crno-bijeli televizor...aaaaaaaa:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Stenmark i Spitz ubrkovima divni:)))
    crno bijela fantazija...daaa,lako sam nasla na svemocnom googlu;)

    OdgovoriIzbriši
  11. hvala puno na podsecanju...a mislim da je Milka Babovic ostala neponovljiva i da niko nece moci da joj papira...boze kad se samo setim sa kakvim smo uzivanjem i mi deca pratili klizanje parova uz svoje roditelje,bolje reci mame...:)))

    OdgovoriIzbriši
  12. Da, Milka Babović je nenadmašna bila i ostala!
    S velikim, velikim uživanjem smo pratili te naše 'junake', želeći imati takve noge i haljinice, jel' da!?! Haha....

    OdgovoriIzbriši
  13. Hola! I've been reading your website for some time now and finally got the bravery
    to go ahead and give you a shout out from Dallas Texas!
    Just wanted to mention keep up the good work!

    OdgovoriIzbriši
  14. obviously like your web site but you need to check the spelling on quite
    a few of your posts. Many of them are rife with spelling issues and I find it very bothersome to tell
    the reality on the other hand I will certainly
    come again again.

    OdgovoriIzbriši
  15. My spelling is correct :) Errors are due to 'translation':( ❤️❤️❤️❤️❤️

    OdgovoriIzbriši
  16. Great work! That is the kind of information that are supposed to be shared across the internet.
    Disgrace on Google for now not positioning this put up higher!
    Come on over and seek advice from my website .
    Thanks =)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails