18. 06. 2011.

jack vettriano

me danas inspirira i ako ništa drugo, moja subota dobiva visokoestetiziranu vizuru, što donekle kompenzira ostalo...

Broj komentara: 12:

  1. kada postanes dobra vila imaj u vidu da bih na svom zidu rado vidjela "elegy for a dead admiral" ili ti br.6. i dobro ti jutro zelim!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Jutro!
    Ukusi se poklapaju, kao i inače.
    Možda postanem istinska dobra vila...za sada sam samo Vila u usponu:)
    Bit ću marljiva!

    OdgovoriIzbriši
  3. hahahahahahahahaha,jedino ti iz svega izvuces nesto i napravis jedan dobar zivot (ali i posjetiteljima bloga)!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  4. Goga Selanec Barbieri: prelijepe su slike!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lidija Buzdovacic: Kad bi se bar mogla uvući u neku.

    OdgovoriIzbriši
  6. Buba Tomić: eh, zaista si me oborila:)

    OdgovoriIzbriši
  7. Buba Tomić: i draga, ne kradi mi snove...

    OdgovoriIzbriši
  8. zapravo ne 'kradem',kad bolje promislis..:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Buba Tomić: tako je! očito je netko drugi ukrao snove nekolicini nas...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails