16. 06. 2011.

hoće mi se lijeno ljeto

Nisam sigurna gdje bi ga mogla naći, ali znam da bi ga mogla stvoriti sama.
Iz takvog ljetovanja su isključeni trendovski elementi skupa s nastojanjem 'biti viđen',
s prekrasnim kupaćim kostimima,
savršenim ljetnim frizurama,
nevjerojatnim ribljim restoranima,
bučnim zabavama zalivanim hektolitrima koji umjetno uveseljavaju da bi se uopće mogli razuzdati do kraja, 
priznatim plažama,
najbržim elegantnim plovilima,
bronzanim tenom pod svaku cijenu, 
sandalama koje se primjećuju,
umorom od nastojanja svake vrste,
neprimjećivanjem trivijalnih stvari kao što su ranojutarnje kupanje, sumrak u mirnom, toplom plićaku, noćni zrikavci...
Ovo ljeto bi umjesto mondenih ljetovališta odabrala 'vintage' ljetovanje i... dala bi mu se sva!
Hm, ako mi ne pođe za rukom ovo ljeto, iduće je moje...
via kling
Photography by Antonella Arismendi, models Azul & Simone, style by Adrian Gonzalez, makeup by Caro Fernandez, hair by Vero de Luca.

Broj komentara: 8:

  1. Savrseno ljeto, moja sestra i ja, na tihoj plazi, setamo bosih nogu, marendajemo kruva i pastete, pletemo jedna drugoj kosu, smijemo se kako se samo u duetu znamo smijati,i sanjamo, zajedno, otvorenih ociju.

    OdgovoriIzbriši
  2. Da...savršeno ljeto...koje napuni energiju za sva ostala godišnja doba i ispuni dušu tihom srećom...

    OdgovoriIzbriši
  3. Andjelka Marinkovic-Raki:n O, daaaaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra Šimić Brkić: U istom smo MOOD-u!!! I meni se to hoće, Rea!

    OdgovoriIzbriši
  5. ja bih se rado ponovo zaljubila kao kad mi je bilo 18.....:-)

    OdgovoriIzbriši
  6. ...jer to je najljepši osjećaj na svijetu...da!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lino Lada: Vjerojatno slijedeće ... Ali lijepo je sanjati

    OdgovoriIzbriši
  8. Jee...lijepo je...mašta može dovabiti realnost...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails