17. 06. 2011.

jedno pasje kolumbijsko poslijepodne

Pasje je vruće na Mediteranu.
A, nijedan pas na ulici.
Svi dremuckaju, odmaraju u sjenovitim sobama, čekaju povoljan trenutak za popodnevni izlazak, posao je odrađen rano jutros, nemoguće je kasnije... mislim, išta ozbiljno.
Potomci su odjedrili put Hvara.
Utihnulo je sve.
Čuje se mušica, zaostala nakon zatvaranja prozora i uključivanja klima uređaja.
Moram je izbaciti... malo kasnije.
Osjećam se pomalo kao da sam starija maloljetnica kojoj su roditelji otišli na vikend i ispraznili stan.
Uh, svašta mogu raditi... i ne samo to, imam vlastita kola opet na raspolaganju - hura!!!
Za početak ispijam poslijeobjedovni cappuccino, a onda ću sebi spraviti neko rashlađeno piće, što neće biti teško u domu dobro opremeljenom alkoholom, otkako mlada generacija ljetuje tu.
Imam osjećaj Kolumbije... godi mi to...  ili mi je samo lakše na taj način podnijeti vrelu siestu.
Jučer sam ispeglala kosu, danas mi je kovrčava, jaki postotak vlažnosti u zraku, na pasju temeperaturu uz laserski prodornu sunčevu svjetlost.
Heeej, vi koji ste ljubazno pokušali podrobnije dokučiti događaje u mom domu, javljajući se privatno... hvala na brizi, ne osjećate li da sam nikad mirnija, bolja, svjetskija!?
Moj turbulentan život je sasvim u redu, dapače...odličan!
U očekivanju obećavajuće večeri, pričinilo mi se da me Juanes povukao za ruku, ustala sam s beige kauča i priljubljena uz njegovo kolumbijsko tijelo zaplesala dok mi on užeglim pogledom žari zjenice, samo za mene izvodeći svoju pjesmu uživo... ah.
Da, očito je prejako sunce danas u Splitu.
Pridružite mi se u sumrak, ispijam koktel na balkonu među mirisnim biljkama...
 Juanes će vas poslužiti :)
Jasno, muške goste poslužuje 'vaka 'naka Shakira...

Broj komentara: 8:

  1. od srca sam se nasmijala i eto, osmijeh mi ne silazi sa lice. dobro je sto sam sama....juanesa mi posudi na par dana da mi pokaze ljepote svoga grada...etnoloske dakako. inace prekrasna mi je ona fotografija sa tetama koje prodaju lubenice!

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da imaš osmijeh! Imam ga i ja! Juanesa ću posuditi tebi kao tebi...jer si mi draga, inače ga ne posuđujem:)
    Da, divne su tete s tim bojama koje radost znače!
    Imaj jedno savršeno poslijepodne!

    OdgovoriIzbriši
  3. znas li ti tamo koliko si zabavna???????
    obozavam te!

    umjesto shakire, ako se kosa zakovrcala, radije posluzi ti, u ritmu!

    savrsen blog danas, chista sreca!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Rea,
    koja bujna mašta! Zadivljena. Bravo! Bravo!!!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti uvijek ponudis ono sto trebam i to ti je to!
    Uzimam tvooj kolumbijski temperament objerucke, Shakira. Da! Razveselila si mi dan!

    OdgovoriIzbriši
  6. toliko pozitivne energije iz današnjeg bloga, baš mi je to trebalo prije meni mrskog vikenda
    V.

    OdgovoriIzbriši
  7. Slučajno sam otkrila ovaj blog tražeći nešto na Google. Pohvale!

    *Iz metropole

    OdgovoriIzbriši
  8. DOBRA SI!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails