02. 06. 2011.

jako mi se hoće' slatka točka' - takav je dan

-katie quinn davies-
...tako bi mi fino sjela uz macchiato,
a nakon rižota s polodovima mora i zelene neotrovane salate,
dok vani vrijeme zavidnom brzinom mijenja i iz sekunde u sekundu,
promećemo se svi u neurotične subjekte...

Broj komentara: 8:

  1. Daniela Fulgosi: Slatka tocka je moja slaba tacka....

    OdgovoriIzbriši
  2. pridruzujem se s povremenim napadima:)

    OdgovoriIzbriši
  3. vec nekoliko dana pokusavam ostaviti komentar..bilo kakav...prazno slovo na papiru.. i blogger me preusmijerava..i nikad nista..mislim da bih ipak jutros mogla...:-)) vidim ime mi pise malo nize!

    stoga dobro ti jutro zelim i uzimam snitu onih puslica sa malinama!

    OdgovoriIzbriši
  4. Falila si mi. Dobro jutro!
    Puslice su samo tvoje:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Rea Reic Jelicic: meni treba doza svaki dan posli obida

    OdgovoriIzbriši
  6. dakako, nisi jedina kojoj to treba.

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Fulgosi: Muke moje, to je moj najveci greh..... Obozavam slatko, ali ne bilo sta, vec da bude sve kako treba.....

    OdgovoriIzbriši
  8. Naravno - da bude sve kako treba:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails