07. 06. 2011.

malo osobnije

Netko me priupitao u kakvom okruženju volim živjeti, u kojem stilu nalazim sebe, kakav je moj dom, kakav bi bio moj dom iz snova i slično...
Shvatila sam tada koliko sam se mijenjala i promijenila i još ću se mijenjati.
I to mi se čini divnim, jer uvijek nanovo iza svakog ugla životne staze nailazim neka nova ja, koju ni sama nisam poznavala, uzbudljivo.
Kao supruga tri međusobno potpuno različita zakonita primjerka (hej, na simpatičan način to kažem!), jasno je da sam živjela i u tri različita doma... uh, skroz različiti su to bili životi.
Razumljivo je da svaka nova faza donosi nove stvari, a kada imate dinamičan život, steknete jednu dobru osobinu - prilagodljivost i to - brze i praktične vrste.
Ako ne usvojite to umijeće, kaskat ćete, gubiti se u slaganju dojmova, uspoređivanju s nečim proživljenim, osmišljavanju onoga što bi vam pasalo, osluškivanju trenutnih želja... a, vrijeme neumitno teče, pa dok niste rekli ni 'keks' jedino se možete zateći u depresivnom stanju, a to je nepotrebno loše.
Sva moja različita gnijezda svijala sam sama, muževi nikada nisu bili dekorateri, niti su pokazivali neku izrazitu podršku, osim financijske, s tim da je netko više, a netko manje komentirao to 'podržavanje'.
I svi su se u tim mojim autorskim gnijezdima, osjećali - jako dobro!
Kako znam?
Osim što se vidjelo po njima i što su to verbalno iskazivali, uživali su primati ljude, ponekad u hordama koje su pohodile naš dom, a oni bi se tada šepurili poput paunova, zaboravljajući eventualno gunđanje na neke moje poduhvate, koliko god štedljiva ja bila... a, jesam.
Odrastajući, sazrijevajući, kompletirajući se, odbacila sam poneki od stilova koji su sada protivni mojoj prirodi, ali mi se iskristaliziralo da zapravo variram
između chic elegancije i ladanjskog ugođaja. 
To su moja dva odabrana stila. 
- "Koji je upotrijebljen, ovisi o stilu života s trenutnim zakonitim..." - dodala je ona, smješkajući se od uha do uha, na jednostavnu istinu koja zapravo na prvi mah djeluje šaljivo, a nije.
Danas... ladanjski ugođaj, najdraži moji gosti...
U takav dom ulazim ponovno s kosom do struka, mirisom La Tarte Tatin, psom oko nogu, neko dijete nije naodmet, prekrasnim druženjima oko stola s onima koje rado primam u svoj dom, s muzikicom iz prikrajka koja je danju isprekidana cvrkutom ptica, s opuštenim vikendima i s mirom u duši, nakon dugih šetnja koje okrijepljuju, uz razgovore umjesto šutnje i blejanja u svemoćnu TV...

- "To je jedno od mojih lica, koje rado 'nosim' i koje mi je vrlo blisko" - odgovor osobi koju je zanimalo malo više o meni.

photos by angela, the parisienne farmgirl

Broj komentara: 7:

  1. Andjelka Marinkovic-Rakin: Nepretenciozna, udobna kucica za odmor i uzivanje, da, da!

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela Fulgosi: Lepo. Drugacije od onoga u cemu bih zivela, ali lepoooooooooooo.

    OdgovoriIzbriši
  3. dobro se osjecam kod tebe, dok lagano vucem nozice, obuvene u slamnate japanke, po drvenom podu...namjerno tu i tamo previse izbrusenom, tek toliko da asocira na starinu...dobro ti jutro!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja sam bosa, japanke su mi preteške...
    Dobro se osjećam u tvom društvu!
    Dobar ti dan:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne znam jel mi draze gledati slike ili citati tvoje tekstove...vjerojatno citati tebe! Super.

    OdgovoriIzbriši
  6. Barefoot contessa, that's who you are!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails