14. 06. 2011.

gdje god pili prvu kavu

nek' vam tijelom prostruji dobar osjećaj... i neka potraje cijeli dan.
Sebi želim taj isti osjećaj.
Svoju pijuckam doma, gledajući u sivobijelo nebo, pitajući se što li mi donosi novi dan, a ne očekujući previše, držeći da je to pametna odluka.
Probudila sam se s divnom frizurom, nisam se mogla sebe nagledati jutros :)
U meni neka mala praznina, onako iz daljine, od umora nagmilanog proteklih dana, zbog dinamike koja se odvija na adresi mog prebivališta uzrokovanog nestabilnim početkom ljeta koje hoće i neće doći, nikako da se odluči.
Jutros sam čitala vijest o knjizi Stevana Dedijera "Špijun kojeg smo voljeli" i baš mi se dolazi do nje.
Spokojna sam, svjesna sebe i svega oko sebe, što je odlično.
Nikad nisam bila smirenija, odlučnija, bolja.
Možda dolazi tih mojih famoznih pet minuta... možda to nije prvi puta da imam slavnu minutažu na raspolaganju, ali svakako je prvi put da sam je itekako svjesna!
Živim svoj utorak, nasmiješena.
Da, i s divnom frizurom na glavi, spontano nastalom.
Hej, dobro jutro vam želim!

Broj komentara: 15:

  1. Dobro jutro i tebi, i to mirisno, suncano.
    Zaista interesantna biografija S. Dedijera.
    Pozdrav :))

    OdgovoriIzbriši
  2. good morning,dear R
    idealno te zamisliti sa muzem kalibra S. Dedijera, na primjer
    fina muzika jutros

    OdgovoriIzbriši
  3. pridruzujem ti se kavom sa malo mlijeka i cimeta...dobro ti jutro!

    OdgovoriIzbriši
  4. 'Plavi Ajnštajn': rea dobro jutro, je li prošla glava

    OdgovoriIzbriši
  5. jutro ti! Hvala,je. Mozda se samo frizura oblikovala,pa uslijed toga glavobolja..:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. 'Plavi Ajnštajn': ma neka nje na ramenima, kakva bila da bila :D:D:D

    OdgovoriIzbriši
  7. Andjelka Marinkovic-Rakin: Dobro jutro? Zbunjena sam, zatecena izmedju mira i oluje od pre 20-tak min!

    OdgovoriIzbriši
  8. draga A.M.R. : smirena odluka o 'punom kuferu' , sto je vrlo zdravo:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Andjelka Marinkovic-Rakin: Ok, navijam za tebe :-)))

    OdgovoriIzbriši
  10. Sandra Šimić Brkić: i moje je raspoloženje sličo tvom...a sutra će pasti i nova frizura:)

    OdgovoriIzbriši
  11. Uvijek je lakse i brze to s novom frizurom, umjesto s novim muzem:) Cekat cu sliku!

    OdgovoriIzbriši
  12. Sandra Šimić Brkić: To si u pravu da je lakše sa novom frizurom, umjesto novim mužem iako ja teško radim radikalne promjene po pitanju frizure tako da neće biti velike promjene, ali ubacit ću na fejs novu sliku, sa novom frizurom, možda bude i morska frizura (curly), moja prirodna, a meni tako mrska!

    OdgovoriIzbriši
  13. vrijeme je da zavoli sebe prirodnu, tako je divan taj osjecaj, vjeruj mi na rijec!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails