29. 06. 2011.

mini bajka za laku noć


Sjedila je tako sjetna Vasilisa godinama zaključana iza teških starinskih vrata, živeći u svom malom svijetu iz mašte, ne opažajući da vrijeme neumitno teče...
Usnuvši divan san, zakoračila je u bajku, isprva plašeći se, a onda sve veselije i hrabrije.
Povratka više nije bilo.
Bajka postade stvarnost.
Jedna po jedna vrata počela su se sporo otvarati, strpljivo i mudro je iščekivala da se odškrine novo krilo.
Ukazivao se novi svijet.
Kiša postade ljepša od sunca.
Noći divnije od dana.
Stvarnost od snova.
Ostavi Vasilisa ručni rad...
Prestade se družiti samo s pticama i vjevericama...
I ostavi suze na lišću.
Krene šumom daleko od svoje kuće, hrabro koračavši nepoznatim predjelima zaraslim u paprat, koraci su mirisali na mahovinu.
Hodala je nekoliko godišnjih doba, hodala je ne primjećujući hladnoću ili vrućinu.
Svladavala neprijateljske teritorije. 
Svakim korakom osjećala se sve jača, sigurnija i sretnija.
Priroda joj je pomagala, hrabrivši je i pokazujući joj put.
Prepoznavala je znakove. 
I slijedila ih je, sve odvažnije, sve radosnije.
Kad je ugledala kraljevski dvorac, znala je da je stigla do onog što ju je vabilo.
Premda jako umorna, instiktivno je znala da treba napraviti još jedan niz stepenica.
Posljednjom snagom savlada ih. 
I tada pronađe
ono što je tražila oduvijek!


Naravoučenje:
Zavoli se.
Prepoznaj se.
Aktiviraj se.
Izbori se za sebe.
Vrijedi
                                                          photos via claudia strasser

22 komentara:

  1. Koja siii tiiiii........;)
    Predivna bajka ...
    Hvala

    OdgovoriIzbriši
  2. Rasplakala si me...od ljepote...laku noć, neka su ti najljepši snovi
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  3. Tooooo.....!
    Daj nam svima snagu,potakni na akciju,podsjeti nas na vlastite zivote!
    Zivjela dugo!

    OdgovoriIzbriši
  4. Andjelka Marinkovic-Rakin: Shock everyone! Like it, share it.

    OdgovoriIzbriši
  5. Teodora Radosavljević: odlično i podsticajno :))))

    OdgovoriIzbriši
  6. Teodora Radosavljević: a fotografije su prelepe :))))

    OdgovoriIzbriši
  7. Andjelka Marinkovic-Rakin: Uvek ima divne fotke. Nasmejao me obrt na kraju, dobra fora!

    OdgovoriIzbriši
  8. Odavno sam govorio........................
    uverili ste me.

    OdgovoriIzbriši
  9. jako mi se svidja kako pises,prelijepo Rea

    OdgovoriIzbriši
  10. Dobro jutro. Prekrasna bajka. Tvoja mozda? Otkrij nam, hajde...

    OdgovoriIzbriši
  11. Hvala vam na komentarima, komplimentima, znače mi...

    P.S. Otkrivam - da.

    OdgovoriIzbriši
  12. Vidim da je bazirana na istinitoj priči.
    (Draga Lastanka), moje pitanje glasi:
    da li je moguće i kako preživeti šokiranost ostalih?

    OdgovoriIzbriši
  13. Ja jos uvek koracam po svojoj bajci i ne dam nikome da me razuveri kako najke ne postoje.Rea,prelepo je i sa uzivanjem te citam.Znam da tebi puno znace nasi komentari ali ne zaboravi da ti nama znacis,jer ja svako jutro pijem kaficu u tvom salonu za durenje i osecam se kao kod kuce:)))

    OdgovoriIzbriši
  14. a šta da kažem? Opet, i opet mi uljepšaš i dan i noć.....hvala ti:-)

    OdgovoriIzbriši
  15. Savrsena bajka,savrsena ti! Poljubac ti, lijepa...

    OdgovoriIzbriši
  16. Puno ti hvala, Tajanstvena...tu i jesi kod kuće, uvijek, ne zaboravi to.
    Grlim te.

    OdgovoriIzbriši
  17. Anonimno,
    drago mi je kada nekome uljepšam i jedan jedini momenat - to me ispunjava i čini sretnom!

    OdgovoriIzbriši
  18. Savršeno Anonimno, uzvraćam poljubac:)

    OdgovoriIzbriši
  19. Silvana Tvrdic: a da objavimo knjigu bajki za malo stariju djecu poput nas?

    OdgovoriIzbriši
  20. Jako dobra ideja! Zar ne bi svi mi odrasli uzivali....!?!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails