18. 06. 2011.

ljetni ručkovi. večere.



dopustite da vas obuzme maštovitost,
pa onda... uživajte!


Broj komentara: 10:

  1. Silvana Tvrdic: kako plavi brocoli?!?!?! savrsenstvo od fotki....

    OdgovoriIzbriši
  2. Silvana Tvrdic: ops..savrsenstvo od hrane...

    OdgovoriIzbriši
  3. Lidija Buzdovacic: Izabrala san : 3 + 7 odozgo

    OdgovoriIzbriši
  4. Silvana, hm...valjda zbog umjetnickog dojma!?!

    OdgovoriIzbriši
  5. Lidija, odlican izbor, moram primijetiti!

    OdgovoriIzbriši
  6. ja cu si posuditi na trenutak onu pavlovu, tek toliko da vidim dal je beze dobro pecen....

    OdgovoriIzbriši
  7. Narcisa de Kulis: ja sam upravo spremila onu kremu od lavande...a ovo na tanjurima izgleda lipo,ali nisam sigurna u okuse ,mada deserti izgledaju NJAMI;)))

    OdgovoriIzbriši
  8. kakva je krema ispala? Hm, ja jesam sigurna u okuse...zasto ti se cini da nisu!?! divna ti je glaerija, ti znas da ti zelim uspjeh!!! poljubac do Brača!

    OdgovoriIzbriši
  9. Lusitania, baaš se spremam raditi Pavlovu uskoro, jer je to australska slastica i Summer je poželjela.....a, kako sam ja dobra vila u usponu..........e.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails