23. 12. 2010.

you're the cream in my coffee

Prijemčljiva sam.
Nedajbože da u trenucima dok balansiram između lošeg raspoloženja i pada osobnog sistema, netko zabrinutog lica pogleda u moje oči i ozbiljno primijeti: 'Blijeda si. Dobro ti je?'
Tog trena sam - gotova. 
Zlo mi je.
Sve krene naopako.
Općenito sugestije svih vrsta dosta djeluju na me.
Dobro, ne baš od svakog prolaznika, jasno.
 Jučer mi je netko rekao na najnježniji mogući način,
da bi se trebala odmoriti, naspavati, vjerovati da će sve biti u najboljem redu, te da ću se nakon toga osjećati odlično!
I, ah... stavilo me na spavanje s time...
Kako je krotkost moja osobina,
vjerojatno osim karakterno, zapravo moja dodatna oprema stečena u djetinjstvu, a onda istrenirana do zavidne vještine,
djelovalo je to sinoć.
Gle čuda, jutros sam se probudila nasmijana. 
Otvorila sam oči, bez budilice.
Protegnula sam se u postelji
i kad sam vidjela da je vani mračno od trule, neprimjerene južine u ovo doba 'fešta',
nasmijala sam joj se u facu,
jer sam osjetila da mi je nevidljiva ruka, koja očito jako dobro zna sa mnom i vodi me nepogrešivo dobro,
maknula sve loše koje se taložilo zbog vanjskih čimbenika, poredila mi razbrušenu kosu,
stavila mi ruku u udubinu pri dnu leđa
i blago me gurnula dalje... naprijed.
Ispravila sam se u hipu, uz pomoć nevidljive ruke i ozarena shvatila, po ne znam koji put - la vita è naprosto bella!
Plesnim korakom,
vješto koračajuću u haljini s perjem oko gležnjeva, promičem okićenom kućom koju sam pretvorila u bajku ponovno i bez čarobnog štapića,
osjećam čvrsto onu nevidljivu ruku oko struka,
koja mi ne da da padnem više ikada,
a bukov parket složen na francuski način pretvara se pod mojim nogama u glatku, sjajnu plesnu površinu,
glavu odbijam držati pravilno odmaknutu u stranu,
već sam je prislonila cheek to cheek...
Uplešite u blagdane sretni, salonski moji...najdraži. 

Broj komentara: 11:

  1. Istinito. Predivna je snaga dobrog sna, odmora i pozitivne auto-sugestije. Povrh toga odlicno odabrana glazbena numera sve stavi na pravo mjesto. Max Raabe zvuci kao englez iz 1920-ih(iako nije) very smooth :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Kakva savrsena prica. Zavidim na nevidljivoj ruci. Volim te

    OdgovoriIzbriši
  3. Voleo bi da sam ja..al nisam.Ima pesma Cetinskog BLAGO ONOM TO TE LJUBI! Zna li on kako je srecan?

    Cestitke za blagdane od mog srca vama!

    bez potpisa danas

    OdgovoriIzbriši
  4. Da nije u pitanju tako mocna,divna zena,mislila bih da postoji najdivniji, najmocniji muskarac, ovako mislim da je sve samozasluga, sretan Bozic savrsena Rea!
    Nikolina

    OdgovoriIzbriši
  5. Vidim da svi misle kako je u pitanju muskarceva ruka, a poznavajuci tebe radi se o tvojoj snazi. Osim toga, tako dobra muska ruka (bez uvrede jacem spolu) koja bi znala voditi takvu kolosalnu zenu......skoro pa ne postoji,nazalost. Nisam ogorcena pripadnica zenskog roda, da ne bi bilo krivih zakljucaka!
    Famozna muzika!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Zavidim na toj ruci! Prekrasan blog danas! I muzika i tekst i fotke i ti, kao uvijek!
    I.D.

    OdgovoriIzbriši
  7. Auuuu al' obozavatelji muski ovde afanavaju na te ... svaka cast :))

    OdgovoriIzbriši
  8. Slatka, pozdrav iz visina...srecan Bozic!

    OdgovoriIzbriši
  9. ah, svima nam fali ta nevidljiva ruka, draga

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails