11. 12. 2010.

venezia

Prvi sam put bila u Veneciji, prije dvadeset i nešto godina. Tada sam doma donijela najveći...
životni 'suvenir'.
U ovom božićnom ludilu koje svih obuzima, mala šetnja Venecijom upravo bi dobro 'sjela'. 
Njezin miris, čudesne pretapajuće boje, tajanstvenost svakog ugla, krasote visokih zgrada koje obrubljavaju zapletene uličice, najljepši prozori i balkoni, skakutanje gondola po uzburkanoj površini, mističnost prizora svakog mosta koji se ukaže, nenadani bljesak kićenih maski iz izloga, odzvanjanje koraka u daljini, noćna i ranojutarnja maglica...nose nas daleko od stvarnosti. 
Bilo bi jako romantično vlakom stići u tu bajku...na vikend, recimo.
photos by the cherry blossom Alix 

Broj komentara: 6:

  1. Matko Boban: J´adore Venezia...

    OdgovoriIzbriši
  2. Sandra Šimić Brkić: Prava romantika....nekada davno putovala sam tim vlakom za Pariz.... a sada bi voljela do Venecije... uvijek mi je u srcu...

    OdgovoriIzbriši
  3. Saša Jaman Britvić: ja ne volin veneziu nista posebno i canal grande mi smrdi i guzva je na sve strane, uglavnom bila san na puno lipsih mista u zivotu
    npr vise volin tocavat noge u plicaku u komizi nego veneciju i santorini skupa

    OdgovoriIzbriši
  4. Ja je obožavam i to naročito zimi.Taj ugođaj najbolje je opisao Brodsky u knjizi Vodeni žig. Bajka udaljena samo par sati.Hvala Rea šta si nas opet podsjetila na nešto lipo.

    OdgovoriIzbriši
  5. Uvijek zahvalna na komentarima, lijepo ih je pročitati i vidjeti vaša mišljenja.
    Nisam čitala 'Vodeni žig', priznajem...ali, hoću - hvala na preporuci.
    Da...romantika.
    Svatko doživljava Veneciju na svoj način, iako je više onih kojima odlično paše, poznam one koji se ježe na nju, gotovo do groze...
    Znam ženu koja je noćnim vlakom odlazila na prekrasne vikende sa svojom zabranjenom ljubavi prije x godina tamo i ja sam upijala njezine priče prožete enormnom ljubavi...

    OdgovoriIzbriši
  6. Bilo bi divno ovog casa nestati iz realnosti i otici tamo.......

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails