02. 12. 2010.

skrivena božićna želja

Promislite li, možda, što biste voljeli dobiti ove godine na dar!?!
Značajno je zastati na trenutak s listama iznenađenja koje pripremate, popisima kolača, jela, dekoracija, osmišljavanja sjaja kojim ćete svoje gnijezdo pretvoriti u zimsku bajku...
pa, udišući miris vanilije i cimeta u zraku, među hrpom šuštavog zlatnog, crvenog, zelenog papira, svjetlucavih traka, čestitki s toplim prizorima obiteljskih idila, staklenih ukrasa koji nas uvijek drže u uvjerenju da čuda postoje...
polako otpiti gutaljaj tople čokolade i vrlo nježno i iskreno priupitati sebe što bismo najradije ove godine dobili na dar..!?
Ako uspješno odbacimo ideju o 'normalnim sitnicama' koje se uisitnu nalaze pod borom, omotane ukrasnim papirom i s našim imenom ispod blještave mašne...možemo doći do...istine.
Kakva god da je spoznaja koja čuči u nama,
da li je lijepa ili bolna,
moguća ili apsolutno nemoguća,
radosna ili tužna,
ostvariva ili dodana u stupac 'mala maštanja koja život znače',
ja ipak zagovaram ovo zavirivanje u sebe.
Svaku, ali baš svaku istinu na koju naiđete, možete podnijeti, u to sam uvjerena.
Zašto se 'božićno prokopati'!?!
Navešću samo jedan razlog - možda se nakon toga bolje posložite unutar sebe! 
Ovo je mjesec ljubavi, bliskosti, dobrote, blagosti, 'feštanja', mjesec male privatne bajke koju od djetinjstva iščekujemo svake godine iznova kao moguće čudo.
I to je dobar osjećaj.
Čini nas boljima...
S obzirom da sam i sama prepuna ljubavi i svega dobroga, dijelim svu svoju pozitivu s vama koji navraćate u naš zajednički salon, a ima vas, bogme, ima vas....
Smiješim se smireno u kombinaciji Mona Lisa - Bogorodica, želeći vam predivan početak ovog mjeseca i neka vam se čuda učine - mogućima!

Eh, sada, dašak glamuroznih 'sitnica' dok razbijate glavu što umotati i staviti pod čarobno svjetlucavi bor, kako biste druge drage osobe napravili sretnima.
Holly clutches, $595 each, by Tiffany & Co
Hungry bowls, $150 to $175, from Design Within Reach
Fig Leaf salt-and-pepper-shaker set, $99, by Michael Aram
Barn Owl snow globe, $25, and Novelty nutcracker, $29, by West Elm
Bubble pitcher, $135, from Aero
Lucilla jewelry box, $395, by Ercolano
Pillar candlesticks, $40 to $60, by Calvin Klein Home
Balcons du Guadalquivir bracelets, $460 to $660, by Hermès
Neoclassical Fish salt-and-pepper-shaker set, $56, by Vagabond House
Landon footed goblets, $98 each, by Juliska
Vintage car, $130, by Vilac
Keller pedestal vase, $195, by Ralph Lauren Home
Rhinestone Cluster necklace, $89, by Talbots
Jeweled Peacock brooch, $175, by Kate Spade New York
Roadster ballpoint pen, $540, by Cartier
 Clic Clac travel clock, $1,200, by Asprey
Hand-Guilloche magnifier, $390, by Monica Rich Kosann
Bloggie Touch MP4 camera, $200, by Sony
Damson Zipped iPad case, $460, by Smythson
Salta sugar bowl, $165, and creamer, $190, by Airedelsur
Painted Blue and White plate, $6, and Flower plate, $10, by HomeGoods
Leo bookends, $240 for a pair, by Made Goods
Double Murrini oval bowl, $800, by Solos Glass
Skinny scarves, $185 each, by Meg Cohen
Geneva vase, $208, by Ecri

Broj komentara: 6:

  1. Znači mi ovaj vaš blog i to već nekoliko mjeseci. Danas mi je izazvao tugu, ali pozitivne kategorije. Mislim da ste u pravu i da nije loše zaviriti u vlastitu dušu i spoznati što bismo uisitnu željeli. Upravo sam to napravila, u svojoj praznoj poslovnoj pauzi i reći ću vam da sam sama sebe vrlo iznenadila. Sve što objavite u svom simpatičnom, toplom i ukusnom blogu oduševljava me na najljepši mogući način. Mislim na vas i pitam se kakva se to žena krije iza ovakvih divota i toplota, odnosno da vas barem poznajem, voljela bih. Hvala vam na radosti koju pružate i dijelite sa svima nama na nesebičan način. Nadam se da ste u vašoj duši pronašli prekrasnu želju i da će se ispuniti, jer ja vam to želim svim srcem, draga nepoznata vlasnice najdivnijeg salona!
    Pozdrav iz Zagreba,
    Vlasta

    OdgovoriIzbriši
  2. Drago mi je da si se vratila,ti sofisticirana prijateljice! Moja zelja je neostvariva ili sam ja luda. Kiss!

    OdgovoriIzbriši
  3. Sandra Šimić Brkić: Draga, dijelim s tobom svaku tvoju riječ i skrivenu božićnu želju....nadam se da si se rekuperala što god da te je snašlo zadnjih dana.... hugs from me

    OdgovoriIzbriši
  4. Dijana Ciclone: Božić je prvnstveno u nama, pa tek onda oko nas!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sandra, nisam jos skroz, ali hocu. Neka ti se skrivena zelja ispuni!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Dijana, zapravo da... Znam. Pusa!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails