11. 12. 2010.

rodila mater junaka

     - heeej, ima li veće sreće..?
- nema.
(prepoznaj moga-15. slijeva)
*nominacija za igrača godineee
*njegova posveta najvećeg uspjeha svojoj sestri
*uz američkog golmana, tijesno i uvijek drago natjcanje dva Balkanca :)
*trener koji ga je na početku maltretirao i držao u džepiću, gdje su svi 'neameri' stajali, sada ga nosi na ramenima
*SVE nagrade od kada je lani došao u tu zemlju - odnio
*moram ići osobno - 'asti mande, ko će mu izabrat lipi, fini novi veštit, ova su mu pretisna doma, mišići prerasli šavove'... jesan li spli'ska mater ili nisan, e!?!

83 komentara:

  1. Silvana Tvrdic: Rea znas da ja svima nosim sricu....NY kolacic namijenjen tebi je pripomogao.. Kad se ide? Jel karta vec rezervirana???

    OdgovoriIzbriši
  2. majke ti...stvaaarno. najavila si srecu! tocno! sad cu rezervirati...cekaj da se saberem...zvala kcer koja je u Zagrebu (s dubokim glasom 'nocnog izlaska') jer ju je brat zvao kako bi podiejlio s njom svoju srecu!!!!! uh, sta volim kad mladi sportasi, bilo koji, dozivljavaju uspjehe...mora biti da je to diiivan osjecaj........

    OdgovoriIzbriši
  3. Silvana Tvrdic: nimalo blizu emocije kad se majka raduje zbog uspjeha svog djeteta :))))))))) bacaj se na rezervaciju....

    OdgovoriIzbriši
  4. Nela Tičinović-Giljanović: lipo se ovo" dite"razvilo...majko svaka čast!:D

    OdgovoriIzbriši
  5. hvala, Nela! na domacoj juvi izreslo:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Narcisa de Kulis: eto ti najlipšeg Božićnog poklona,majko;)))

    OdgovoriIzbriši
  7. OK, nominirani 'amer' je golman, sto teze prolazi... Znaci: Srbin i Hrvat se bore, Split vs Beograd!?! interesantno ce biti tko ce biti igrac godine u USA od njih dvoje :))))) svakako, mamlazi s Balkana!

    OdgovoriIzbriši
  8. Narcisa de Kulis: uf....konkurencija je dobra,ali mi navijamo za Spliću;))))

    OdgovoriIzbriši
  9. ha, dva najbolja u tom sportu! Vjerujem u splitske gene, iako su oba prejaka:)

    OdgovoriIzbriši
  10. Davor Borcich: Bravo!!

    OdgovoriIzbriši
  11. Silvana Tvrdic: fantastican je!!! bravo! eto ti bozicnog poklona :))))

    OdgovoriIzbriši
  12. Lada Borcic: Draga, pakuj i - po nagradu direkt ! Mala Aussi je smisna i ima odlican ukus, ali kraljica majka je - kraljica majka!

    OdgovoriIzbriši
  13. Hvala na podrsci direktno iz Kalifornije,kao prvo!!!! Kraljica majka je ...to sto je...hahaha. Idem, taman pjeske ili na rukama otisla, nista me nece zaustaviti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  14. Lada Borcic: Eto ga na! Altroke tuga za domom, odvajanje......kako je sport divna stvar... kad desperacijun uglavis u misice (slika u prilogu!) cuda se dogadjaju. Od srca cestitamo !

    OdgovoriIzbriši
  15. uh, kad se sitin afanavanja, odvajanja, Grdovicevske patetike....majko moja, a vidi ga sad! uh, sad bi mu dala jednu trisku zbog svih predstava.....:)))

    OdgovoriIzbriši
  16. Silvana Tvrdic: ajmo Gogiii!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  17. Nena Milardovic: bravo sine, bravo:))))

    OdgovoriIzbriši
  18. Silvana Tvrdic: kad se bude zahvaljiva...oce i mene spomenit?!? :)))

    OdgovoriIzbriši
  19. Nena Milardovic: oće, Silvana, nego koga će:)

    OdgovoriIzbriši
  20. Silvana Tvrdic: bemti....sad mora pobijedit!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  21. Silvana Tvrdic: MORA!!!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  22. Lilly Hippy: cestitam od ♥

    OdgovoriIzbriši
  23. Sanja Knezevic: navijamo za njega! :)

    OdgovoriIzbriši
  24. Vicko Pečarević: super

    OdgovoriIzbriši
  25. Seni Erceg: bravo gogi majstore :))

    OdgovoriIzbriši
  26. Ingrid Edwards: CESTITAM ponosna majko... kako je ovo lipo procitat, apsolutno sam ponosna, ko da je moje dite...

    OdgovoriIzbriši
  27. HVALA TI!!! ZELIM TI ISTO!!!!!!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  28. Lada Borcic: Eeeeee, trisku mu uvijek mozes dat.....i ne moze ti nista..:))))
    Iden lec.Iscrpio me Sanader.

    OdgovoriIzbriši
  29. haha, Sanadera potisnuo Gogi, srecom!
    takvu trisku cu mu dati....obecavam:)

    OdgovoriIzbriši
  30. Rea Reic Jelicic: materino dite!!! rođeni pobjednik!

    OdgovoriIzbriši
  31. Rea Reic Jelicic: Rea, kad moj Luka nešto napravi, a veći je za dvi glave od mene, onda ti ja uzmem kuvaču, on tada razvali od smija e to je trenutak njegove slabosti...provaj taj recept, umire od smija a ti ga klepaš..

    OdgovoriIzbriši
  32. puklo nekoliko kuvaca, dok nije otisao.....

    OdgovoriIzbriši
  33. Mia Gale: čestitam majko od srca ♥

    OdgovoriIzbriši
  34. Dijana Ciclone: Joj sta je cudotvorna ta juha! Jutros je cili fb tvoj, uzivaj majko!

    OdgovoriIzbriši
  35. uzivam, kao da je ...moja pobjeda:)

    OdgovoriIzbriši
  36. Čestitam junaku i majci koja ga je rodila!

    OdgovoriIzbriši
  37. Omar Von Saray: aferim!

    OdgovoriIzbriši
  38. Liana kaze...

    PREPONOSNI NA NJEGA I NA TEBE..!Drzimo fige i ljubimo ga virtualno:)

    OdgovoriIzbriši
  39. Marijana Vuković Košta: radujem se s tobom i potajno se nadam da će i moj mali dječak narasti u jednog GOGIJA! :-)))))))

    OdgovoriIzbriši
  40. Sladjana Rankovic Biljman: JOS JEDAN DOKAZ DA JEDINO VREDNO STO OSTAJE ZA NAMA SU NASA DECA ...BUDITE PONOSNI !:-))))

    OdgovoriIzbriši
  41. Sladjana Rankovic Biljman: A POBEDA I JESTE VASA...

    OdgovoriIzbriši
  42. Marijana, sudeci po rukama tvog sina koje zastrasujuce podsjecaju na Gogijeve u to doba, a i na gene koje dijele... sportas ce sigurno biti!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :)))

    OdgovoriIzbriši
  43. Draga Sladjana, puno vam hvala! Itekako sam ponosna...i presretna, obozavam svoju djecu i da, kada je s njima sve redu, i ja sam u redu:) A, kada se desi veliki uspjeh...srce mi je do neba!

    OdgovoriIzbriši
  44. Sandra Šimić Brkić: Divnoooooo!!!! Čestitke Gogiju, a što se tiče splitskih gena, sada stvarno vjerujem da ima tu nešto. Nadam se da ću možda jednog dana biti tako ponosna majka kao i ti sada, s obzirom da je moje malo sunce, a tvoje kumče splitsko dite!

    OdgovoriIzbriši
  45. Hvala, Sandra! Sigurno ces biti ponosna i kad naraste veliko moje kumce...a, jos uz cinjenicu da je 'splitsko dite', nema mu kraja!!!!! Ljubim ti dicu!

    OdgovoriIzbriši
  46. Kako ste me razveselili! Čestitam Vama na divnom djetetu i njegovom uspjehu,
    sigurna da puno od najdivnije majčinske ljubavi ga gura naprijed,uz takvu majku sigurna sam u to!Živjeli!

    OdgovoriIzbriši
  47. Marijana Vuković Košta: ‎...jutros se igra sa waterpolo balunom po kući (naravno na suhom), ali moram priznati još jednu činjenicu da ga je šutira NOGOM!!!!

    OdgovoriIzbriši
  48. Odma' mu pribaci balun u ruku...i to , svakako LIVU! :))))

    OdgovoriIzbriši
  49. Marijana Vuković Košta: ‎...i lagano nakon toga nek napravi par sklekova, lagano zatim noge...i nek pojede pjat manistre, jel to uredu za početak?

    OdgovoriIzbriši
  50. hahaha, i litru Cedevite ili sest iscijedjenih naranaca. Nakon juhe, uz manistru, 3 fete kruha, domaci strudel komada pet i izljubi ga ciloga cilcatog, prije nego ide malo lec posli obida...:)))

    OdgovoriIzbriši
  51. Marijana Vuković Košta: ‎...to je recept za gogija?ok, stavit ću to u posebnu kuulinarku!

    OdgovoriIzbriši
  52. Zlata Radman: Cestitke Goranu, ponosnoj mami i cijeloj familiji!

    OdgovoriIzbriši
  53. Sanja Stupar: Bravo rea, bravo gogi, kome prvo cestitke?! Ipak teb draga rea, da nije tebe, ne bi bilo ni ovakvog gogija!!! Kazu iza svakog uspesnog muskarca stoji zena, u ovom slucaju i za sad si to jos UVEK TI, dakle jos jednom bravo mama rea, divan je osecaj kad deca opravdaju tvoja ocekivanja i na neki nacin ti se oduze za sve ono "ulozeno" u njih!!! Jos jednom bravoi i cestitke od sveg srca Rea!!! :)

    OdgovoriIzbriši
  54. Hvala, Sanjo. Da nije on od dobrog materijala...he. Ja nikad nisam ocekivala 'vracanje ulozenog u djecu', a jest ulozeno silno energije, ljubavi, truda, nastojanja...jer, nekako, ja sam htjela biti mama i zato su se djeca rodila. A jednom k...ad odlucis postati mama, onda moras stajati iza te odluke, dakle, 'ulazes u nepoznato s velikim rizikom'!!!! Haha, ali to jest tako!?! Gogijev otac me, mlaaadu, jednom odusevio kada je rekao, uz raspravu o njegovom sinu Emilu, iz prvog braka: 'Nije mi vazno koju ce skolu zavrsiti, koliko prestizan posao dobiti, bla, bla...koliko samo jedna jedina cinjenica - da bude sretan!!!!' Nije li to divno i najvaznije!?! Tada sam bila trudna s Gogijem i potpuno u skladu s tom izjavom sam se ponasala i danas se ponasam prema svojoj djeci, a sve ambicije da budu uspjesni...ostavila sam drugima... To je u dvije crte moj stav.
    Naravno, kada se desi njihov uspjeh, ja ne poznajem granicu srece...!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  55. Sanja Stupar: Apsolutno se slazem i divno si to rekla. Upravo na to sam i ja mislila, jer i napisah ja pre neki dan mislim, samo ono sto cinimo iz ljubavi, cinimo slobodno i bez rezerve i bez ikakvog razmisljanja i ocekivanja, jer to je prava ljubav i iskrena, a da uz nju ide i patnja i nerviranje i sto kazes "rizicno" ulaganje u nesto nepoznato, stoji, ali to je ljubav iskrena i prava i ne moze se jednostavno opisati recima!!! Ljubac ti tako srecnoj saljem :)

    OdgovoriIzbriši
  56. Lidija Buzdovacic: Ma bravo!!! Je da nema tona na FB ,ali čuje se smijeh. Super još jednom. Baš sam nazvala sestru (nije mi jasno di se gubi kad nije na FB) da joj javim radosnu vijest i pridružuje se mojim čestitkama.

    OdgovoriIzbriši
  57. Sestre Kessler, zahvaljujem od srca!!!!!!! Nejasno mi je kako Inga nije na FB-u...potpuno :) Nadam se da ce i Bruno otperjati u svijet! Poljubac, Lydia:))))))))

    OdgovoriIzbriši
  58. Daniela Fulgosi: Koliko godina ima taj tvoj junak od sina? Svaka cast mama!

    OdgovoriIzbriši
  59. ‎'90. godiste. Dvadeset mu je. Hvala, Mama:)

    OdgovoriIzbriši
  60. Daniela Fulgosi: Kao moj sestric. Lep je, svaka mu cast, a i mami!

    OdgovoriIzbriši
  61. Nena Sago: Rea.. Rea..u ovim trenutcima je dozvoljeno bit ljubomoran..hahah ljubin te i gustan s tobom

    OdgovoriIzbriši
  62. Jelena Simo: Iza svakog uspješnog muškarca stoji žena aliiiii... uspješna žena

    OdgovoriIzbriši
  63. Nina Hartnett: Bravo !!! Cestitke majci I sinu !!!

    OdgovoriIzbriši
  64. ...Koliko ¨SVEGA¨si samo uložila u Gogija,znam sve iz tvojih priča o njemu od rođenja...sve se,ali sveeeeee se isplatilo...Mene je najviše ganulo što je Mii posvetio svoj uspjeh,a i to je indirekto tvoj uspjeh,što si ga tj. njih tako odgajala da se beskrajno vole..Tvoja sreća naprosto zrači iz svake napisane riječi i ništa drugo nije važno....Uživam s tobom u uspjehu tvog Velikog Sina...ljubim vas oboje do neba pa i dalje

    OdgovoriIzbriši
  65. Dea Grubisic: Cestitam!!!:)

    OdgovoriIzbriši
  66. Nadia Bokulić: Ma bravo - samo naprijed Gorane! Dijelim tvoju srecu, Rea!

    OdgovoriIzbriši
  67. Hvala, Nadezda!!! Dooolaziiim!!!! Gala!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  68. cestitamo gogiju na doista velikom uspjehu. U pozadini se radujemo zbog vas svih jer ste svi zajedno doprinjeli trackom ljubavi i svjetlosti---vasi borojevici

    OdgovoriIzbriši
  69. Dragi Borojevici, HVALA VAM PUNO!!!

    OdgovoriIzbriši
  70. Branka Valentić: a lip, a pametan, a uspješan - rodila mater!

    OdgovoriIzbriši
  71. Iva Bencun: 12 December at 21:34 Report
    super, super, super novosti za Gogija!! otkad si to objavila razmisljam o njemu i kako je divno koliki je uspjeh postigao! kako morate biti ponosni sto ste mu to mogli omoguciti, a on to tako dobro i pametno koristi. Bravo, bravo - to je sve sto imam za reci! Uzivaj!! poljubac svima

    OdgovoriIzbriši
  72. Natasa Kosta kaze:
    JEEEEEEE! čestitam i kao majka i nevista i tetka (ili šta već).....
    svaka čast!

    OdgovoriIzbriši
  73. Visnja:
    od srca čestitam! BRAVOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!

    OdgovoriIzbriši
  74. Čestitke majčice! Neprocjenjivo! :)

    OdgovoriIzbriši
  75. Hvala, Tadeja! Da.....neprocjenjivo...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails