27. 12. 2010.

instant propuhivanje nakupljenog adrenalina

i to u tri poteza.
Uspjela sam!
Bila sam kao tempirana bomba, nakon ovih dana.
Prilika mi se ukazala slučajno.
Potvrdila sam da samo treba prepoznati situaciju i 'dejstvovati'.
Na stravičnoj hladnoći za ovo blago podneblje, uskočila sam u kola i otišla po neke namirnice za ručak koji bi trebao biti drugačiji od svih ovih uvriježenih bakanalija.
S omiljenog 'KL'-a, začula sam prve taktove savršene pjesme koja diže moje raspoloženje dok pucneš prstima.
I to je bio okidač!
Pojačala sam na zabranjen broj decibela.
Otužno lice se nasmijalo oko glave.
U tom trenu sam primijetila da je grad relativno prazan, policija odmara od blagovanja, pa sam dozvolila sebi zbilja brzu vožnju - moj drugi fetiš.
Prostrujilo je pozitivilo mojim venama dvostruko odmah! 
Nakon što sam sebi priuštila dulju vožnju od planirane, takva, savršeno prodrmana i zadovoljna, otišla sam u kupnju i ideja je sama došla - kuham kineski ručak danas! Yes!!!

2 komentara:

  1. Svidja mi se tvoj temperament i mladost u krvotoku,a to imaju samo vrlo rijetki!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails