15. 12. 2010.

božićni kamin

Veliki broj godina živjela sam u divnoj kući s rustičnim, velikim kaminom.
Djeca su bila mala i svaki Božić sjetim se kako smo kamin kitili granama bora, šiškama, sitnim ukrasima, svijećama i obješali božićne čarape, drvene figurice, čestitke... stvarajući našu bajku.
Jednom ću možda opet imati kamin, iako nikad nisam uspjela bez 'parafinskih kocki' stvoriti dobru i kvalitetnu vatru.
To je za mene muški posao.
Ai, bogme ukrašavanje mi ide...
via DSGN STUDIO

Broj komentara: 9:

  1. Carobno! Sjecam se tvog kamina prelijepog...

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni je to bila dugogodišnja želja koja mi se napokon ostvarila sa novim stanom...nema mi ništa ljepše od tople svjetlosti iz kamina po ovako hladnom vremenu, još kad zaleprša pokoja pahuljica...idila. Nemogu dočekati da se svi okupe za božić pa da zajedno guštamo u vatrici :)

    OdgovoriIzbriši
  3. Hvala, Anonimna osobo!

    Hvala, Inja! Da, sjetila sam se fotografije iz snova, koja mi je dočarala atmosferu tvog doma....savršeno.. Divota! Vidim vas zajedno okupljene oko vatrice:))))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Di samo nadjes ovakve slike? Savrseno, Rea

    OdgovoriIzbriši
  5. Moj kamin je u spavacoj sobi a bas bih ga volila imati i u blagavaoni. Mozda uskoro...

    Jedan jako hladni januarski petak, prije par zima, crklo nam je bilo grijanje u stanu. Majstor se nije pojavio do ponedjeljka uslijed vremenskih nepogoda koje su zatekle Chicago. Vani je divljala mecava, minus beskonacno ispod nule, stoga nam nije nista drugo preostalo nego naloziti vatru u kaminu, dovuci Tv, knjige i trpezu u spavacu sobu ( deboto u krevet). Citavi vikend smo se izlezavali, citali, gledali filmove , te se gozbili iz lezeceg polozaja poput rimljana, dok je vatrica pucketala i bojala prostor u narancaste tonove.
    Sexy weekend, moram priznat.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hej, Sanda...predivo! Imam cijeli film pred očima. Znam da pamtiš taj vikend...i ja bi:)))
    Savršeno!!!
    Hvala ti što si podijelila toplu pričicu sa mnom. cmok!

    OdgovoriIzbriši
  7. ma vise sam ovim stalnim hvaljenjem dosadna sama sebi, a vjerujem i ostalima tako da evo jos ovaj put, a onda cu morat krenuti s nekom rezignacijom ili negativnom kritikom :)

    uglavnom, htjela sam reći da sam čitajući blog stvorila sasvim konzistentnu sliku tvoje osobe. fantastično znaš dočarat moment. pa tako i s pričom o kaminu: točno te vidim kako ga uređuješ, ma i općenito tvoje kretnje po kući, guštanje u kuhanju, dekoracijama, pa i malim stvarima recimo ispijanje čaja....sinestezija osjetila !
    bravo!

    OdgovoriIzbriši
  8. Ne zaziri, draga Dea...samo daj!

    Da, znam da si me osjetila i upoznala jako dooobro...što naravno ne mogu svi,samo poneki...oni posebni,
    a ti si definitivno jedna od njih:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails