09. 12. 2010.

jutarnja kava

Jutros nema puno priče, samo popijmo tu zajedničku kavu, zadovoljni i nasmijani, može!?!
Svatko ima pravo izrecitirati svoju narudžbu, koja svjetski iskušava strpljivost konobara, ja častim.
Ako ste u kakvoj metropoli, razmašite se maštovitošću pri naručivanju,
ako ste pak u Splitu, dajte 'skulirajte' se i skratite recitiranje, svedite sve na 'oš il' neš tu kavu, majke ti'!
Inače biste mogli primiti takav pogled konobara koji ćete dugo pamtiti, s nelagodom, jasno.
Onda?
Hoćete li
kraću,
dužu,
u veliku šalicu,
u malu,
s hladnim mlijekom,
s toplim mlijekom,
s malo pjene, a da ipak nije cappuccino,
macchiato obični ili dupli,
s čašom vode ili bez,
da li vodu flaširanu ili običnu,
ili biste tursku...koju ću vam ja osobno skuhati???
Počmite s recitiranjem, danas sam odlučila osobno uzeti vaše narudžbe i to s osmijehom i strpljenjem na licu, bez žurbe i zezanja...OK?

Broj komentara: 8:

  1. Taman, vrijeme za onu nasu tursku...mastam o njoj u uredu dok razmisljam o ocalima bez okvira i gledam kako vani pada snijeg...

    OdgovoriIzbriši
  2. i nasmijala se i uzivala u kavi i u tvom danasnjem sexy izdanju.danas je 3 u 1 , ali dobra varijanta, yes!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ovo mi je Rosa S. danas poklonila:
    http://www.youtube.com/watch?v=baLaHiBPuR4

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela Fulgosi: Ja upravo pijem tursku na gajbi (u stanu, ako neko ne razume). Spremam se za pohod po gradu i kraju svom.....

    OdgovoriIzbriši
  5. Silvana Tvrdic: ja sam u svoju jutros cak umocila par kolacica...

    OdgovoriIzbriši
  6. Nena Milardovic: evo i mene, dobro jutro, uz kavu i panettone...:)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Divno je bilo na jutarnjoj kavi s vama,
    hvala na društvu!!!
    OK, sad nam je, s krajem dana opalo raspoloženje, ali,
    sutra je novi dan!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails