16. 12. 2010.

ladanjska rapsodija

Da sam Stella McCartney, povukla bi se za ove 'fešte' u svoju britansku ladanjsku kuću, gdje bi s užitkom imala vrlo poseban Božić, okružena najdražim licima, uživajući u dokonosti, kuhanju, šetnjama, jahanju, razgovorima, pripremanju iznenađenja, dobroj muzici, večernjim društvenim igrama, savršenoj i ležernoj atmosferi toplog doma, ispunjenog smijehom svake pojedine voljene osobe.
Ali, ja nisam Stella. Ja se zovem Rea. I nastojim osmisliti Božić u svom domu, ove godine bez važnog lica koje se smješi tamo negdje. I uspjet ću u tome i bez Stelline prekrasne kuće i bez konja i bez poludviljih vrtova i savršenih zidova od opeke i bez obzira što pomažem članu obitelji da se odjene za radni dan jer ima nesnosne bolove... trenutno. Uzimam čarobni štapić u ruke, odmah nakon zadnjeg gutljaja jutarnje kave i krećem..!
Ipak, kad zamislim, da sam u ovoj kući... OK, znala bih što bi sa sobom, eto, pa makar se kuća nalazila zapravo u Škotskoj:)
photos by Bruce Weber

4 komentara:

  1. :) Pa mislim da bih se i ja snašla, da mi ne bi bilo dosadno i da bih jako dobro znala što bih. Ono što bi mi vjerojatno kao i uvijek nedostajalo je još malo više vremena. Ili njima ni toga ne manjka? :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Haha, draga Tadeja,
    snašle bi se mi odlično, naravno! Mislim da nam ovdje ne bi manjkalo vremena...posluga bi nam bila od pomoći, u onim doadnim šegrtskim poslovima, jasno;)
    Znale bi uživati...

    OdgovoriIzbriši
  3. Fantasticno imanje!!!!! Blago joj se:))))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails