22. 12. 2010.

snijeg u glavi

Božićni prizori su sniježni.
Najčešće.
Odnosno u našim glavama.
Oni koji nisu imali previše snijega u životu, pokupili su to iz fantastično ilustriranih slikovnica, starinskih filmova, lijepih čestitki, bajki i pjesmica. 
Neopisivo bih voljela da je oko mene snijeg.
Ali, nije.
Već u ranu zoru, a znam jer sam imala širom otvorene oči, u mom gradu je izmjereno 14 C.
Prokleto jugo i jaki južni vjetar.
Južni ujtecaj ponešto remeti veselo raspoloženje rumenih lica koja, bez dodatnih briga, s puno ljubavi i inspiracije pripremaju blagdansku atmosferu  u svojim domovima.
Po ovom vremenu lakše se zamisliti na jedrenju, nego oko okićenog bora, s otvorenim prozorima jer je toplo...
Ipak, treba se prilagoditi, pa sam jutros popila sok od šest iscijeđenih naranača da me 'digne', ako sad turbo ne krenem u ovaj bezvezan, mokri dan, s motivirajućim prizorima snijega u 'tikvi' i napravim ga fenomenalnih, onda stvaaarno....ali, stvaaaarno...
Oh, da, Monika i Liana, danas će recept za najsavršeniji kolač, koji ste molile! 

Broj komentara: 8:

  1. Narcisa de Kulis: i kod nas se snijeg otopio,ali ga najvaljuju za Božić.Prošle godine je bilo sunčano za Božič,totalno bezveze.Poželjela sam da sam na Rivi;)))

    OdgovoriIzbriši
  2. Ah...znam. Splicani koji zive van Splita, silno se pozele Rive kad grane svjetolst...ipak, gdje je bajka!?!

    OdgovoriIzbriši
  3. Narcisa de Kulis: znam,i ja volim snijeg i zimu,a kući toplo;))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Narcisa de Kulis: zamisli,južinu za Božić????

    OdgovoriIzbriši
  5. Ne moram zamisliti - imam je!

    OdgovoriIzbriši
  6. Narcisa de Kulis: hahahah....;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Kakav recept...i ja hoću recept :)

    OdgovoriIzbriši
  8. Danas ce,Inja,najjednostavniji...a,tako savrsen! A propos,Srdjan me MOLIO da do tebe dodje taj recept,jer hoce taj kolac i gotovo:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails