21. 12. 2010.

sasvim mali trenutak

Trenutak uhvaćen u hipu. 
Zašto samo trenutak?  Zašto u hipu? 
Jednostavno - nemam kompjutera ovih dana.
Ostavila sam pismo sa svojom željom na prozoru i očekujem ispunjenje. 
Do tada, otprilike se osjećam isto kao da pokušavam na češlju odsvirati komad napisan za harfu, koja mi je ostala zarobljena na nekom europskom blokiranom aerodromu. Ipak, moram malo, makar malo, makar sasvim malo, obratiti vam se, najdraži gosti moji...
Možda me pročitate i nasmiješite se,
no svakako ćete na sekundu stati 
i predahnuti od jurnjave u kojoj se zahuktalo sve živo i neživo, u ovo doba godine.
Meni draga osoba jučer me zamolila da se pravim barem ove dane da ne postoje problemi koji postoje, 
da se pravim da smo ja i sve oko mene u najboljem redu, 
da osim tekućih i normalnih sitnica ne postoji ništa što izaziva i najmanji drhtaj, 
da djelujem odmorno, veselo, neopterećeno, čak zaigrano,
da budem nježna, vesela, raspoložena, poželjno duhovita...opet, volim je, što ću..!?!
Rekla bih, nije mi lako, bogme nije mi lako...ali, neću ako draga osoba pročita ovo (prigušeni smijeh kojeg prati pištanje ekspres lonca koji ispušta miris domaće juhice), umjesto toga ctiram pjesmicu iz osnovne škole: 
'How nice is 
this world around,
here's a meadow
flowers abound
there's a field
and there a glade,
there is sun
and here a shade;
there is Danube
with gold laden
there is grass,
and here a garden.
A nightingale
sings its tune.
Here's my heart
and here are you.'


Broj komentara: 7:

  1. Hvala Rea,
    ovo je divno, podsetilo me je na detinjstvo, jer moje drustvo i ja smo odrasli uz 'Neven' i Cika Jovu Zmaja. Ala je lep ovaj svet ... (a poneki put to je bas ono sto nam treba - pozitivna auto-sugestija).
    Dobar tek uz domacu juhicu :))

    OdgovoriIzbriši
  2. Joj, moje djetinjstvoooooooooo!!!!!!! Hvala ti

    OdgovoriIzbriši
  3. Sladjana Rankovic Biljman: Vratilo se secanje na neko drugo vreme ...hvala :-)

    OdgovoriIzbriši
  4. Daaaa, da.....lijepo se sjetiti...:)

    OdgovoriIzbriši
  5. Prvo Anonimno, hvala...juhica je bila savršena!!! Želim isto!

    OdgovoriIzbriši
  6. Raznježena potpuno zahvaljujući tebi,
    draga moja Rea!

    OdgovoriIzbriši
  7. Bogami,dobro imas zahtjeve jadnice! Nadam se da je gosp. Zahtjevni to i zasluzio? Hvala na podsjecanje na djetinjstvo

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails