08. 12. 2010.

sine, ne trči za svakom suknjom. u Škotskoj si.

Moja jutarnja tema uz kavu bila je - Škotska. Nešto me vabi tamo...
Budem li sreće,
moj idući muž će biti Škot,
u kiltu jasno.
Ima nešto u tim muškim koljenima koja vire iz kilta,
u načinu na koji šetkaju svoje suknjice,
u torbicama koje služe protiv efekta vjetra,
ima nešto prpošno, lepršavo i muževno u tome...
kad se na to pridodaju tratine, dvorac i whisky, mogu slobodno reći - sasvim, sasvim privlačno!
Komentar Prvorođene:
' Samo se ti zezaj, možda ti sin završi u kiltu!'
(on živi s djevojkom podrijetlom iz Škotske, naime)

Broj komentara: 17:

  1. daaaakle:genijalna si! želim ti Škota, od srca svoga!

    OdgovoriIzbriši
  2. vidim te u dvorcu s jezerom i uopce se ne smijes kiltu;) nimalo se ne smijes!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Kladim se da umjesto Gerarda Butlera biraš sliku br.3! Poznajem li te dobro? Dobar blog i ovaj danas i onaj jučer koji dira u srce. Bolje si danas, Reice slatka? E, čim se smiješ i glavom se motaju muški kiltovi, mislim da jesi,ahahahhhaa. Pozdrav, lafice!

    OdgovoriIzbriši
  4. Ovog puta nas iznenadi Shkotom! Aj da vi'im, aj ako smish!!! Ako ovo cita tvoj muz, znam da se nece ljutiti jer pouzdano znam da su svi tvoji muzevi cool(inace ne bi bili tvoji)! Nasmijala sam se na sliku koja mi se stvorila dok sam citala ovo, ti u Shkotskoj zoves na vjencanje,hahahahaha i znas sto cu ti reci? I to bi ti odlicno pasalo, dvorac,kamin,on u kiltu nediljom i praznikom,ti opet pustis kosu do guz..., lovacki pasi i te sheme! Ta si!
    Ocajan mi je dan. Ti si me s ovime spasila, plavuso pametna!

    OdgovoriIzbriši
  5. Ovo samo genijalka moze napraviti!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  6. Vivijana Radman: Vrlo mi se dopadaju tvoja zapažanja. Oduvijek gajim sklonost pema muškarcima u suknji. i ne samo škotima. Pomisli npr, na derviše. Ili na legionare. Rima, naravno.

    OdgovoriIzbriši
  7. Posebno mi znaci tvoj komentar.
    Kod dervisha mi smeta duljina skuta, priznajem...ok, malo mi smeta.
    Na legionare sam promisljala.
    SKlona sam muskom gibanju u suknji i gotovo.
    Hvala, Viv.

    OdgovoriIzbriši
  8. Vivijana Radman: Skoro pa zaboravih drevne Egipćane. Moja prva ljubav, prvo muško obličje koje sam doživjela kao lijepo (4. osnovne) jest Tutankhamonov sarkofag. I figura dječaka Tuankhamona kako lovi ribu s kopljem. Tako da mi je estetika Egipta duboko u srcu.

    OdgovoriIzbriši
  9. well...malo su mi prelijepi, vise im se divim no sto su mi privlacni. Pomalo kao ljepota Tadzia, od koga ne mozes odlijepiti pogled, ali...
    Vidim da se asocijacije nizu zgodno, nadopunjavaju se i gode.
    Milo mi je

    OdgovoriIzbriši
  10. p.s. dok recimo kada manekeni navuku suknje, to mi ne znaci - nista!

    OdgovoriIzbriši
  11. moj je taj sa četvrte slike i neka ga niko ne dira!!!!!! S.

    OdgovoriIzbriši
  12. Ima nesto ima,mislim u njima.
    Gerard Butler je moj tip definitivno!
    I ja ti zelim da se udas u Shkotsku! Stvarno ti to pristaje!!! Ocekujem poziv na vjencanje kada bude, nikada nisam bila tamo:))) A sta ce to biti zabavno, gajde, muski u suknjama, cika i vika, jedva cekam

    OdgovoriIzbriši
  13. Vivijana Radman: To je zato jer manekeni ne znače ništa, i što god da navuku - ništa.

    OdgovoriIzbriši
  14. Dragi pusti anonimni,
    prvo, nemam ništa protiv Škota,
    drugo, zar ne znate da sam udata, koji idući muž..,
    treće, mogla bi reći da mi je neloš taj s treće slike, da,
    četvrto, točno je da je svaki moj muž cool,
    peto, mogu se zamisliti u Škotskoj,
    šesto, ukoliko tamo organiziram neko vjenčanje, pozvat ću vas!!!
    Al' ste se naoštrili.....uh:))))
    HVALA na komentiranju!

    OdgovoriIzbriši
  15. Hehehhehe. pa dalo bi se ponešto odabrati, dalo, ako ništa drugo stari provjereni Sean.
    A ima i Prvorođena pravo, samo se ti zezaj! ;))

    OdgovoriIzbriši
  16. Dalo bi se, dalo...!
    Da, ha-ha-ha, na kraju ću koljena vlastitog sina gledati kkao vire iz kilta, ha-ha!!!!!!
    Ali, ima nešto u tome...ipak!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails