01. 03. 2012.

iPhone & iPad bolji od ulja na platnu!?


David Hockney
Danas vas vodim na uzbudljivu izložbu,
o kojoj, sigurna sam, svatko ima svoje mišljenje,
i oni koji aktivno konzumiraju umjetnost,
jednako kao i oni koje to... ne zanima.
I to je meni najuzbudljiva činjenica!
Ne brinite,
dok šetkamo pored djela Mr Hockneya,
svakome od vas nudim
čašu ledenog pjenušca
i male zalogajčiće
da vam bude ugodnije popodne.
Narode, ako odagnamo otpor prema novitadama
koje nas ukupno mijenjaju,
ponekad nam darujući potpuno nove aspekte,
ponekad nas tjerajući na adpatiranja brže no ikada,
ako deletiramo žal za mirisom tempertina i
reljefnih izbočina na sjajnom ulju 
koje sasušene otvrdnu na platnu
prkoseći vremenu,
ako smo dovoljno otvoreni
prema novim vidovima izražavanja,
i pri tom sposobni osjetiti bilo fizičko uzbuđenje
ili staloženiju varijantu primanja emocije
koja dopre do nas,
onda zacijelo nećemo 
'zatucano' pljuvati
po Davidu Hockneyu.
Ionako smo zaboravili pisati, najprije krasopis, 
pa onda i normalno ispisivanje znakova po papiru
(što ono bješe papir?),
zato
 nastavimo dalje s razvojem,
jer smo neustrašiva generacija koja 'kroči smjelo',
pa mi to možemo,
 yes, we can!
Rado bih provela anketu na ovu temu 
među svima vama
tamo 
iza svojih ekrana.
Ako imate ledene, fine, tanke čaše
s pjenušcem
među toplim dlanovima,
možemo krenuti... 
google images


24 komentara:

  1. Lilly Hippy: zahvaljujem najprije na vernissage, a zatim cu neskromno rec da su moja djela bolja, jedino sta on upotrebljava bogatiji kolorit

    OdgovoriIzbriši
  2. Lilly Hippy: zivlji, veseliji

    OdgovoriIzbriši
  3. Ja jako lajkam tvoj djela, Lilly!!!

    OdgovoriIzbriši
  4. Lilly Hippy: inace, nista ne moze zaminit klasicno slikarstvo,ni osjecaj pri radu, samo sta je ova moderna tehnika puno brza

    OdgovoriIzbriši
  5. E, baš ti hvala šti si kazala svoje mišljenje!

    OdgovoriIzbriši
  6. Odlicno,ali ne kao klasicno slikarstvo,ni oil on canvas,ipak!!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  7. Lilly Hippy: i drugi put; bas sam ti jucer bila u salonu, dodjem rijetko al onda ti posvetim cilo popodne..uvatia me smij na tvoju viziju kantunala i case eggnog...

    OdgovoriIzbriši
  8. Hvala ti, Lilly! Volim imati sofisticirane gošće iz Pariza:)

    OdgovoriIzbriši
  9. Lilly Hippy: taman ovo slusan i mislim isto za tebe, luda telepatija http://youtu.be/​Uk5G4f6EU-s

    OdgovoriIzbriši
  10. Lilly Hippy: da ti nisi meni ukrala moj password, hahhaha

    OdgovoriIzbriši
  11. Oooh....počašćena:))) Haha, nisam kraldjivica...više;) Grlim te!

    OdgovoriIzbriši
  12. Lilly Hippy: hakirala, na to sam mislila, :), bye bye

    OdgovoriIzbriši
  13. I ja kad sam ti odgovorila;) bye bye ;)

    OdgovoriIzbriši
  14. Petra Lemesic: Bila sam na izlozbi prosli misec i nisam bas bacena s nogu...slazem se sa Lilly :)

    OdgovoriIzbriši
  15. Petra Lemesic: Ma nema na cemu, kad je tako :) izlozba je dobro posjecena jer ga Akademija forsira, 'njihov covek', nista drugo

    OdgovoriIzbriši
  16. Meni je ovo izvrsno. Ne usporedujem s klasicnim slikarstvom, jer za to nema potrebe.

    OdgovoriIzbriši
  17. Srđan Selanec Barbieri: A JOJ

    OdgovoriIzbriši
  18. Silvana Tvrdic: meni izgleda zanimljivo..rado bih ja ovo pogledala uzivo bez obzira sta ne ulazi u mojih "top 10"..

    OdgovoriIzbriši
  19. Daniela Figlia: Spadam u velikog fana D. Hoknija. On eje jedan od velikih umetnika današnjice. A komp ili ruka, to je večita dilema. Obe solucije su ok, uvej je sve stvar mere i načina i intelekta (kada, koliko i za šta). sve su to sredstva...... lep post, kao i uvek.

    OdgovoriIzbriši
  20. Veliko hvala na komplimentu, D.

    OdgovoriIzbriši
  21. Narcisa de Kulis: ja znam jednog našeg slikara koji je puno bolji od ovoga, realizam u coloritu...https://www.facebook.com/​pages/​Roko-Neja%C5%A1mi%C4%87-aka​demski-slikar/306521919005

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails