26. 03. 2012.

ponedjeljak. podne.


Činjenica da sam mogla
u podne
u ponedjeljak
bez žurbe
ispijati kavu,
smješkajući se sunčanom danu,
uz miris mora i lažine,
pozadinski zvuk valića
koji završavaju 
zapljuskujući
bijele oblutke, 
uz osvježenje vjetrića
koji stvara ugođaj
mirnog jedrenja...
udahnula mi je
život.


Broj komentara: 6:

  1. Ajme divote!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Di ti nece bit dobra sedmica ovako? Udahnila si život i nama daleko od mora:)

    OdgovoriIzbriši
  2. sta bi dala da sam s tobom bila u podne...
    sve!

    OdgovoriIzbriši
  3. Ne podnosim Huljica, ali ova pjesma mu je odlicna! Tvoje slike jos bolje! Covjek na njima je bio u tvom drustvu!?!?!?

    OdgovoriIzbriši
  4. Da,divota je bila..! Drago mi je kad udahnem život usput i drugima, dok sebi radim isto. Pjesma je odlična. Da, čovjek na slici moj je otac i nas dvoje smo bili na kavi i u šetnji:)

    OdgovoriIzbriši
  5. da, da....nema do tisine mora i dobrog drustva!!!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails