09. 03. 2012.

lean on me



Dobar je osjećaj kada znate
da u slučaju
pada
i 'pada'
imate sigurnu ruku
koja će vas zadržati
da brutalno ne tresnete. 
Barem u zadnji tren.
Nekada su te sigurne ruke
nevidljive,
ali postoje...
i djeluju.
Koliko ste puta bili ta ruka..?
Koliko ste puta poželjeli da padate,
a ne da hvatate..?
Koliko ste puta zbog slabog refleksa
previdjeli nečiji pad..?
Koliko puta ste ipak dobro tresnuli,
jer imate samo svoje dvije ruke..?
A koliko puta poželjeli da vas
nije zadržalo
nadomak podu, hm..?
Volim se osloniti.
Ali i nudim oslonac.
Milo mi je kada me zadrže
prije nego stradam,
cijenim to...
Jučer sam ja pružila ruku,
koja je djelovala u oba smjera.
I zato danas imam dobar petak.

Broj komentara: 6:

  1. Tanja Tomić: I always do♥

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela Figlia: Pina, carica Pina.

    OdgovoriIzbriši
  3. TT, pohvalno...no, bitno je da i za tebe ima neka ruka..

    OdgovoriIzbriši
  4. Znas - fenomenalna si Rea!!!!! Fe-no-me-nal-na!

    OdgovoriIzbriši
  5. Hvala, Anonimno, na komplimentu.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails