23. 03. 2012.

the lady vanishes



Shvatila sam da živim...
božeprosti - tajno.
Na tren me to rastuži,
na tren možda ispuni
na tren užasne.
Moj život obiluje tajnama.
Da, znam što govorim
i mentalno sam zdrava.
Potpuno ispunjen život,
da ne kažem prepunjen,
poprilično je čudo
za osobu koja ne radi.
Ako se gustom rasporedu
doda žongliranje
brižno skrivanim
kojekakvoćama,
gotovo nadmašujem
kenfollettovske fabule. 
Ne znam nikoga
sa sličnim životopisom!
Osvrćala se ja na prošlost,
 spoznala sadašnjost
ili bacila oko na budućnost,
uvijek je sve
kod mene 
gusto isprepleteno
kojekakvim,
mahom filmskim događanjima.
Jasno da se
ne radi 
isključivo divotninama.
Kolekcija je to žanrova,
od psiholoških drama,
preko komedija,
obiteljskih filmova,
do horrora.
Hvala Bogu pa do sada
još trileri nisu ozbiljnije
bili zastupljeni,
pljuc, pljuc, pljuc.
Mislim da sam
ovizijeh dana
KONAČNO
odustala
od potihe žudnje
za prosječnim životom.
I to obznanjujem.
Mašala.
Bilo je i vrijeme da shvatim
kako trudila se ja
iz petnih žila ili ofrlje
da se standardiziram,
brate, ne ide, pa ne ide.
Odlučila sam tako
prihvatiti turbulentnost
kao trajni l'accessoire,
eto!
Čini mi se da sam
 ovim samopriznanjem
 napravila važan korak.
Želim se uopćeno priupitati :
'da li će ikada doći
vrijeme da objavim
autobiografiju!?!'
Samo sam htjela
postaviti glasno to pitanje!
To je već vrlo hrabro.
No, odgovor je vjerojatno jasan...
Pojašnjavam
kako je sve ovo što sam 
u natruhama i u obliku natuknica
nabacala,
razlog zašto često čeznem za 
spokojem.
Hoće mi se
vikend u seoskoj idili,
mirni dani
u društvu odteretne osobe,
koja će razumjeti ako zašutim
ili glasno umirem od smijeha,
koja ima sličan način opuštanja,
smisao za ritam života...
Treba mi svako toliko
mali predah od života
koji zaslužuje
beneficirani radni staž!
Zato povremeno nestanem.
Priupitate li sebe
's kime najrađe provesti
nekoliko dana',
koliko vam osoba pada na pamet,
jedna,
dvije,
nitko..?
mes dames

Broj komentara: 7:

  1. Postoji osoba koja mi je oduševljeno pričala o vama, već i to malo dovoljno je da shvatim da ste posebni. Nije svatko rođen za tu vrstu života. Ljudi se prepuste bujici uobičajene svakodnevice, jer je to jednostavnije. Poneki privlače posebnosti na sebe, kao vi.
    V.

    OdgovoriIzbriši
  2. često sam ti se divila,a sigurno ne znam ni pola
    čuvaj se

    OdgovoriIzbriši
  3. Interesantno moram priznati!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dragi salonski gosti!

    Ovo je samo blog.
    Budite tako ljubazni, pa komentare koji imaju osobnu notu, pošaljite privatno.
    Ovo je samo blog.

    Hvala.

    Rea

    OdgovoriIzbriši
  5. Divne fotografije:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Anonimna osoba3/23/2012 04:24:00 PM

    Kobno pitanje si postavila. NIJEDNA osoba mi nije pala na pamet! I to da se desi u petak..

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails