12. 03. 2012.

a good year


Puno sam razmišljala
bi li mogla opstati
i uživati život
daleko od gradske vreve...
imam li sposobnost opuštanja
i prepuštanja jednostavnosti
idiličnog života na selu,
među vinogradima, recimo...
da li mi je potrebno urbano zabavljanje
koje servira grad
ili se snažno potakne
kreativnost koja nadahnjuje,
ispunjava,
uveseljava,
smiruje
momentom preseljenja u vinarski kraj...
osjećam li veću toplinu,
udobnost,
dragost,
od strane ljudi
koji su poprilično drukčiji
od ovih koji me okružuju...
a imala sam sreću upoznati ih,
družiti se s njima,
biti njihov dio,
osjetiti ushićenost nekom zaboravljenom
vrstom života,
koju srećemo po knjigama,  filmovima...
Jednom sam podijelila
ta svoja razmišljanja
s osobom s kojom sam
dijelila stol i postelju.
Nakratko sam oduševila idejom,
a onda ipak shvatila da ne posjedujemo
istu kolekciju zanimacija
koja bi bila dostatna za život
u kući s trijemom
usred pitoresknog vinarskog kraja.
Iako je riječ o području koje pruža
sve moderne uvjete,
a izgleda kao scena iz filma,
francuskog, talijanskog, možda španjolskog,
iako te dobar terenac odvede
hitro do kazališta, ako ti baaaaš pofali,
iako s aerodroma u blizini
direktno stigneš u ušminkanu metropolu,
iako si dok trepneš okom
u najfinijem restoranu,
iako omogućiš sebi shopping vrlo lako,
iako u rustičnoj kući imaš
radnu sobu sa svim elektroničkim čudima
bez kojih, recimo, ne možeš zamisliti
ni jedan jedini dan...
Idiličnu scenu o kojoj sam maštala,
koju sam zamišljala i priželjkivala
kao stalnu adresu,
imala sam uživo svake godine,
na određeno vrijeme.
Kad sam jedne godine 
proboravila neko vrijeme
sama
 u tom okviru,
sretna
i potpuno ispunjena,
donijela sam siguran zaključak o tome
da li bi tu mogao biti
moj dom...
via madymeow

Broj komentara: 6:

  1. Daniela Figlia: ‎? ne znam da li bih mogla da živim van grada. Da boravim sigurno. Nisam ni probala, iskreno rečeno. Neki još veći grad bi mi bio još lakši, anonimniji. Ali za uživanje, vreme i pravi rad je idealna kuća van grada..... Mnoge moje kolege su i otišle negde van grada, pokupovali kuće, pogotovo oni koji puno rade i dobro prodaju slike....... ????? Ne znam.

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala na komentaru. Da, oni koji imaju što raditi i to još puno, sasvim se dobro snalaze van grada, ako pri tome imaju životnu radost...nema im kraja:)))

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela Figlia: Imaš i mir. I tišinu. Ja to volim. Mrzim histeriju, volim uređen, funkcionalan veliki grad..... Samo nemam nikoga na selu, nemam takva iskustva...... deluje privlačno, malo se izmaknuti, ali ko zna? Ako imaš love kao Pikaso ili šta već, napraviš svoj svet i mesto. Tako nešto, otprilike.

    OdgovoriIzbriši
  4. Slažem se POTPUNO!!!!! Tako nešto, otprilike.

    OdgovoriIzbriši
  5. Ti si nekako internacionalna - mozes svugdi i mozes sve!!! A meni se to bas svida:)

    OdgovoriIzbriši
  6. ...stvar prilagodbe. Ništa drugo. I volja da se nešto napravi sa zadanim životom.
    Hvala na komentaru.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails