08. 03. 2012.

would you marry me?



Broj komentara: 12:

  1. iz sasvim privatnog razloga nalazim interesantrno da si danas ovo stavila...:-)))).

    OdgovoriIzbriši
  2. Summer Irvin: yes i would!

    OdgovoriIzbriši
  3. Mia Krstulović Gale: ‎:-))))))))))))

    OdgovoriIzbriši
  4. Rea Reic Jelicic: ma ni za princa na bijelom konju...

    OdgovoriIzbriši
  5. Zasto, Rea? Losa iskustva..?

    OdgovoriIzbriši
  6. Daniela Figlia. Jadan dečko..... :)))

    OdgovoriIzbriši
  7. Rea Reic Jelicic: Uvijek losha

    OdgovoriIzbriši
  8. Daniela Figlia:
    ni moja iskustva nisu bolja, ali nemam stav nikada više...... Čak mi vera u to da je brak nešto vredno raste, bez ikakvog racionalnog i životnog utemeljenja..... Samu sebe iznenađujem. Pre mislim na brakove (ili veze) ranije, kada je sam suživot, deljenje života, obaveza i prostora donosio poštovanje i, tek kao posledicu ljubav. Bez mnogo prvih očekivanja i filozofiranja..... Ljudi su, jednostavno, živeli zajedno.... Sada ovo bombardovanje ego potrebama novca, izgleda, ambicija (najčešće površne i diskutabilne prirode), samo dovodi do nerealnih očekivanja i pogrešne komunikacije..... I ja sam u tom kolu, nisam izvan, nažalost.....

    OdgovoriIzbriši
  9. ČAK ni ja nemam negativan stav!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Daniela Figlia: Naturlich.....Pogrešni ljudi na pogrešnom mestu.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails