15. 03. 2012.

muškarac ili žena?


Sigurna sam da
o svjetskom modelu
Andreju Pejiću,
rodom iz Tuzle,
imate mišljenje,
ili pitanja neka,
ili ste zaintrigirani
ili..?

biography

Country of origin: Bosnia-Herzegovina
Father is Croatian, mother is Serbian. 
Born in Tuzla, Bosnia and Herzegovina; left in the 90's with his family from the war ravaged country eventually settling in Melbourne Australia.
From WWD profile December 20, 2010: "Since the fashion industry first began asking “Who’s the blonde girl?” at the Paris men’s shows in June (2010), 19-year-old Serbian Australian model Andrej Pejic has emerged as a poster boy for fashion androgyny."

In January 2011, Andrej walked for Jean Paul Gaultier in his men's show
and for the January 2011 couture show,
eventually appearing in the Spring/Summer 2011 JPG campaign with Karolina Kurkova.
The same season, he appeared in the Marc by Marc Jacobs campaign.
Named one of OUT Magazine's 100 Most Compelling People of 2011.

google images

Broj komentara: 16:

  1. Ma odlican je...odavno se nitko nije isfurao na ovu pricu u manekenskim krugovima....mislim da je decko iskoristio na najbolji nacin ono sto mu su mu mama i tata dali...bravo Andrej

    OdgovoriIzbriši
  2. Silvana Tvrdic: priroda je beskrajno lipa...uvik s necim posebnim iznenadi...momak izgleda fantasticno..spol, seksualna opredjeljenja totalno nebitna..napokon dolazi vrime da se "razlicitost" (po meni posebnost) moze zivit i uzivat u svoj svojoj raskosi. LAJK

    OdgovoriIzbriši
  3. Goga Selanec Barbieri: Meni je bezvezan taj tip.

    OdgovoriIzbriši
  4. Alisa Mars: predivan je....

    OdgovoriIzbriši
  5. Narcisa de Kulis: meni je on vanzemaljski tip i kao žena i kao muškarac...sviđa mi se.

    OdgovoriIzbriši
  6. Hvala vam na razmišljanjima - zanima me, a i druge, vjerujem.

    OdgovoriIzbriši
  7. Prelijep je i zastrašujući, meni.

    OdgovoriIzbriši
  8. Narcisa de Kulis: u svakom slućaju intrigantna faca...

    OdgovoriIzbriši
  9. Matko Boban: evo sad ce i "Dva Deca" nesto rec..

    OdgovoriIzbriši
  10. Alisa Mars: evo sad ce....

    OdgovoriIzbriši
  11. meni su odvratni ovakvi bespolci jer ne znam sta bi mislio o "tome"!

    OdgovoriIzbriši
  12. ukratko...uzivam u kvaliteti njegovih fotografija. totalno mi je nebitno sta ima medju nogama, u korjenu kose il nokta. bitno mi je da ne maltretira ljude i zivotinje, da ne potice na zveckanje oruzja i ne urla huskacke parole. reklamira li grudnjak il durex i pritom dobro zaradjuje, tko sam ja da imam nesto protiv?

    OdgovoriIzbriši
  13. Daniela Figlia: Lepo biće. Malo i jeziv. Vrhunski model.

    OdgovoriIzbriši
  14. Krasan je, jako , baš, jako mi se sviđa !

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails