29. 03. 2012.

traže se žene

                                                                                                                              too cute things
Nije li zanimljiva,
a usamljenim ženama
i utješna činjenica
 da Hrvatskoj
fali
100 000 žena!?
Enorman je broj neženja.
Ogromna zainteresiranost Ukrajinki,
koje pokušavaju popuniti
upražnjena mjesta.
Pune ruke posla.
Uh, odmah mi je lakše
u ovo lijeno,
sunčano poslijepodne,
iza grilja i njihove ugodne hladovine,
uz cvrkut ptica
i slasni cappuccino...
puno sam opuštenija.

Broj komentara: 12:

  1. Daniela Figlia: Ja mislim da u Srbiji nije tako, bar u urbanim područjima, tj. Beogradu, a na selu ostadoše zdravi, mladi, pravi itd.... Totalni raskorak........... No, hajde, utešna je ta tvoja priča, kao ideja ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Ha-ha-ha 'kao ideja':))) Hoćeš reći da su pravi, zdravi, mladi, usamljeni uglavnom grupirani po selima!?!

    OdgovoriIzbriši
  3. LJUBAV JE NA SELU!

    OdgovoriIzbriši
  4. Daniela Figlia: Hahaha, mogu ti reći MOŽDA, NISAM SIGURNA :))))

    OdgovoriIzbriši
  5. Daniela Figlia: A to kao ideja, znači da me teši da ta pojava negde postoji, blesavo ZNAM.....

    OdgovoriIzbriši
  6. Nije uopće blesavo...i ja tako mislim;)

    OdgovoriIzbriši
  7. Daniela Figlia: Ideja je najvažnija, u svemu....

    OdgovoriIzbriši
  8. Poznata je to stvar. A ja nikako da pronadjem te nezenje. Nesto radim krivo...

    OdgovoriIzbriši
  9. Priznajem da u relanom životu baš ne primjećujem taj disbalans, mada sam čuo o tome puno...Toliko ima naših žena, ne trebaju nam uvezene!!!!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. evo me vec 10 minuta gledam ovu fotografiju...cista hipnoza.

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails