04. 05. 2011.

sunčana srijeda

Danas primam salonske goste u predivnu, svježu, neopterećujuću, svijetlu, poticajnu kuću na plaži u malom selu Trancoso... u Brazilu.
Odgovara!?!
Kolonijalne kuće, bijele pješčane plaže, rustični šarm.
Dođite na ručak, u sjenovitom dijelu uz bazen, zaboravite na gradsku garderobu, poslovne obveze, kućne zavrzlame, nasmijat ću vas, jer... dobro sam!

Broj komentara: 14:

  1. osvjezavajuce mi je u ovoj kuci na danasnji dan. kad je rodjen moj drugi muz i kad je umro Tito. dakle - dobro jutro!

    OdgovoriIzbriši
  2. Silvana Tvrdi:c ako me ko trazi, bit cu kod Ree jedno mjesec dana!!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Prva si! raskomodi se...ostani koliko zelis!

    OdgovoriIzbriši
  4. ajmeeee....ovo je ono sto mi trebaaa, reaaa....

    OdgovoriIzbriši
  5. voljela bih jednom u zivotu imati kupaonicu kao 12, mada je vjerojatno sugavo sa drvenim namjestajem i vodom koja ti sprica naoloko dok peres zube...al prekrasna je!!!!! a spavat cu u zadnjoj, ako se vec netko nije uvalio....
    idemo do plaze?

    OdgovoriIzbriši
  6. Uh i ja! Prekrasna... Ovaj drveni kupaonski namještaj spreman je za vodu, tako da nema šugavosti, a zar te je stvarno briga prska li..? Ma, neee...
    U letu sam pokupila ručnik, slamnati šešir i košaru s pitom od jagoda i termosicom s kavom...na plaži te čekam, ispod živopisnog suncobrana na rese...
    (ta je soba slobodna - tvoja je)

    OdgovoriIzbriši
  7. Pogodjeno, kao i uvijek!!

    OdgovoriIzbriši
  8. skoro pa sam zaplakala na ovo i na muziku...oh moj bože jadna li sam......................
    PRFEKTNO!

    OdgovoriIzbriši
  9. Sandra Šimić Brkić: dolazim i ja kod tebe....dobar ti dan! Tako mi očajno fali sunce, more, toplinaaaa...ove me vremenske promjene ubijaju!!!

    OdgovoriIzbriši
  10. Dodji Sandra...samo izvoli:)))

    OdgovoriIzbriši
  11. Easy breezy beautiful, mmmmmm...

    OdgovoriIzbriši
  12. asti rea sta ti je lipo ode!! aj dodaj mi limunadu - na kauču san kraj bazena. banj u drvu je divan!
    DRAGO MI JE DA SI DOBRO :))

    OdgovoriIzbriši
  13. sigurna sam da ti je limunada bila odlična:)))
    DRAGO MI JE DA UVIJEK PRIMIJETIŠ SVE;)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails