03. 05. 2011.

bébé à l’Elysée ?



Priča se da Carla i Nicolas čekaju bebu.
Njoj je ovo drugi brak, njemu treći.
Ukupno do sada imaju četvero djece iz prijašnjih brakova.
Punica Marisa Bruni Tedeschi fino je ispričala da se u njihovoj obitelji ničemu ne čude,
jer je posve normalno da otac Carlinog djeteta sada živi s drugom ženom i ima novo dijete,
da bivša zaručnica njenog sina ljetuje u njenoj kući s novom zaručnicom,
da joj sadašnji zet već ima troje djece iz prošlih brakova,
da je posjećuje i bivši kćerin zaručnik s novom djevojkom,
dakle... reći ću samo da su mi poznati takvi 'složeni' odnosi,
koji doista ne moraju biti mučni, niti nemogući... lakše je bez svađa koje nikome ne čine dobro,
najmanje djeci.
Ako ste u sličoj situaciji, pokušajte ležerno sa svima,
dobar je to osjećaj.

Broj komentara: 17:

  1. Sarko je jako sexy! I plodan. A tri sina su me prekrasna. Carla bi trebala roditi kćerku

    OdgovoriIzbriši
  2. Zao mi je sada sto nisam ona...

    OdgovoriIzbriši
  3. Daniela Fulgosi: Takav zivot ipak nije moja solja caja. Sta cu.

    OdgovoriIzbriši
  4. Silvana Tvrdic: Ni moj, fala ti boze. Ipak, poznajem jako puno slicnih familija. Svaki put iznova povezujem ko je kome bivsa, sadasnja, buduca zena..ko je cije dijete i iz kojeg braka... Iskrena prica njihove djece bi mi bila najinteresantnija..Odrasli zna...

    OdgovoriIzbriši
  5. Silvana Tvrdic: lajk Carla Bruni!

    OdgovoriIzbriši
  6. nazalost...moj je...

    OdgovoriIzbriši
  7. Silvana Tvrdic: ‎"nazalost"?!? imas volje i hrabrosti na bacanje! ne odustajes..grizes zivot, ako treba cetveronoske i puzat ali ne ostat tamo di nisi zadovljna, zapocet ispocetka i nikad unistit vec izgradit, naucit nesto novo..a iznad svega odgojit i podignit dvoje onako krasne dice...Rea draga..."nazalost" ostavimo nekom drugom....ok?

    OdgovoriIzbriši
  8. Silvana Tvrdic: knjige pisat, knjige! ja cekam rukopise...:))))) moj sasavi um ima prebujnu mastu ali nema moc i ljepotu izrazavanja...da mi je tvoje "pero"...

    OdgovoriIzbriši
  9. oh, ok, S. Ne mogu proturjeciti tvom razmisljanju. HVALA TI.

    OdgovoriIzbriši
  10. to je obitelj za mene!!!!!!! i slazem se sa tobom skroz!

    OdgovoriIzbriši
  11. Drago mi je da se slažeš.
    Nije jednostavno... treba biti iskonski cool, možda imati i filmsku inspiraciju za dovesti takvu vrstu 'složenosti' na jedan zgodan nivo, ali može se... i ako sami postanemo ležerni, baš sve oko nas se pretvori u takvo, nestanu musave face i la vite e bella!
    (dobro, uvijek ima poneka 'crna ovca' koja zbog svoje malograđanštine, krutosti ili gluposti odbija biti takva, no takve zaobiđemo i pustimo ih da žive na svoj način, malko udaljeni od našeg gnijezda...)
    Detalj iz života: kupovanje Ralph Lauren bluza, s užitkom (!), zgodnoj novoj ženi mog bivšeg muža.

    OdgovoriIzbriši
  12. da, da...to je to! zivi i pusti druge da zive!

    OdgovoriIzbriši
  13. jer svi ostali načini ne donose ništa, osim rasipanje energije i napet nervni sustav!

    OdgovoriIzbriši
  14. Daniela Fulgosi: Silvana hvala. Indirektno ste i meni podigli elan jutros. I ja imam bivsi i sadasnji zivot, manje boga stanovnicima, ali uvek je to tesko. U Beogradu 8 C. Zima again. To me uvek ubije od ranoga jutra..... Pozdarv drage moje!

    OdgovoriIzbriši
  15. Daniela, čeka te prekrasna brazilska kuća uz pjeskovitu plažu danas...vidila si!?! Dođi, pa se oraspoloži...

    OdgovoriIzbriši
  16. Daniela Fulgosi: Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdgovoriIzbriši
  17. Kad dodjes do kuce. produzi na plazu, tamo sam:)

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails