11. 05. 2011.

botterijeve boje



Ako vas put nekim čudom nanese u Irsku i to u Galway, odsjednite u ovom divnom, živopisnom hotelu dizajniranom od strane britanskog dizajnera Phillip Treacya, u ambijentu u kojemu ćete se osjećati odlično, veselo, dolično posluženo.
Da sam osoba koja svoje goste poziva u restoran, a rodom sam ili poslom vezana za Galway, pozvala bih na ovo mjesto najbliže osobe Sinu, na dan kada je nakon dugih deset mjeseci došao doma.
Ali, nisam ta.
Za ručkom, punim uzbuđenja i emocija, sjedila sam za vlastitim stolom, gdje sam posluživala vlastite delicije, gdje mi je s lijeva sjedio vlastiti Bivši muž, a s desna Sin.
Nasuprot meni sjedio je Zakoniti.
Do Bivšeg muža, zgodna, zakonita Maman.
Do Sina moja Prvorođena.
Zabavan ručak bio je prilika da Sina zagrli više ruku.
I to je to, to je divno.
Vratimo se Irskoj. Ako se zateknem tamo, idem u gore predloženi hotel, osobno ću se uslikati u Botterijevim bojama i objaviti ovjekovječene trenutke na blog.
Budite sigurni da ću na glavi imati i zgodno pokrivalo dizajnirano od iste Phillipove ruke, koji eto, koketira i s interijerima, a ne samo sa šeširima...
Hm, možda je upravo ta prezaposlenost kriva za manje gafove koji su se našli na plemenitim glavama Beatrice i Eugenie, na nedavnom kraljevskom vjenčanju... 
Možda ne moram biti rodom iz ove zemlje, niti zaposlena u istoj, možda jednostavno trebam otići na odmor tamo!?!

Broj komentara: 6:

  1. Cool! Odusevila si me!!! Ti zivis kao na filmu! Ne poznam nijednu slicnu osobu tebi! Pozitivno utjeces na svoje citatelje.

    OdgovoriIzbriši
  2. Narcisa de Kulis: bez teksta sam,što zbog stola sa muževima, što zbog hotela;)))

    OdgovoriIzbriši
  3. zapravo sam htjela preporuciti hotel i biti primjerom kako je sve moguce i to kao istinski cool varijanta za svakoga! Nije li to ugodnije od uobicajenih nepotrebnih zategnutosti ? Brate, jeee! Tebi, DD, poljubac od mene:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Sandra Šimić Brkić: Rea bila sam u Galwayu davne 2004.ali nažalost tada nije bio tamo taj hotel ili možda je pa mi je promaknuo...u svakom slučaju vrlo zanimljiva ideja kako biti cool i izbjeći zategnutosti...taj me gradić oduševio kao i čuveni Cliffs of Moher......zamisli u tom sam gradiću ostavila kameru na plaži i našla je na istom mjestu nakon dobra dva sata, nakon što sam skoro doživjela živčani slom! Rea, moguće je ostati cool ako smo svi normalni i nismo opterećeni zadanim životnim šprancama, a uz to smo još i tolerantni...i tada nema problema! Anyway, rado bi ponovno otišla u Galway, hoćeš li sa mnom?

    OdgovoriIzbriši
  5. E, to bi bilo divno!!! Mogle bi se dogovoriti...:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. ubacih slike djece s tog rucka u post, zbog istih nijansi

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails