16. 05. 2011.

anish kapoor i ja spremni da vam pružimo savršeno popodne


Dobro je da je danas ručak bio nešto ranije. Izvanredno je da je neočekivano zahladilo, da je kišno popodne pred nama i da sam jako raspoložena da vas odvedem u Grand Palais, u Pariz. Razlog je 'Leviathan'. Interesantno, na samo prvi pogled malo zastrašujuća, ali topla, primamljiva gigantska 'utroba' na čudan način ipak vabi.
Nakon izložbe, idemo u 'Le Mini Palais', gdje ćemo razmijeniti dojmove i nešto fino prezalogajiti, tako da svi vi koji niste imali pristojan ručak, ne brinite, jer - ja brinem za vas i to jaaako dobro!
... uz čašu dobrog crnog vina?

Broj komentara: 12:

  1. Samo superzanimljive osobe mogu od jednog kisnog popodneva napraviti ovakvo!!!!!!!!! Mraaak!!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Daniela Fulgosi: Evo cokcem i puhcem, to je to. Sve u kompletu. Pariz, umetnik, delo i kafe, sve savrseno.... Ko se posle ne bi bolje osecao?

    OdgovoriIzbriši
  3. Jel' da!?! I meni je bolje, puuno bolje...:)))

    OdgovoriIzbriši
  4. O, moj boze! Perfektno slozeno sve od A do Z.
    Hvala na podizanju raspolozenja! Obozavam vas!

    OdgovoriIzbriši
  5. Sandra Šimić Brkić: Ajme Rea nemoj molim te.... ovo je ludilo, odmah sam se u mislima preselila u Pariz...znaš da sam slaba na sve što je francusko...anyway, oraspoložila si mi ovu večer...:)))

    OdgovoriIzbriši
  6. Divno poslijepodne. Pristajem odmah

    OdgovoriIzbriši
  7. Jelena Petric: meni savrseno vece:) odlican umetnik , jer moguce da je bio na bjenalu u veneciji 2001?

    OdgovoriIzbriši
  8. Vesna Tantegl: tenx...baterije napunjene! i bilježim se sa štovanjem... :D

    OdgovoriIzbriši
  9. i tako dok pregledavam slike prema dolje, negdje u nutrini malog mozga raste crescendo i cuje se elvisov glas....glory, glory, aleluuuiaaaa...tammm tammm tamm taammmmmm....

    pridruzujem se rucku!

    OdgovoriIzbriši
  10. ti si moje omiljeno društvo, Lusitania:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails