25. 05. 2011.

neodoljivi šarm manhattanskog doma


Dekoraterka Sheila Bridges uredila je dom blizu Gramercy Parka.
Umiruje ovaj interijer, što je naročito važno postići kad je čovjek napet kao struna.
Ili kad mu je život napet poput filmskog platna u kino dvorani.
Ja sam žena napeta poput strune na gudačkom instrumentu, a moj život svakako je kino... 
A, vama!?!

Broj komentara: 11:

  1. Rea Reic Jelicic: love manhattan

    OdgovoriIzbriši
  2. Rea Reic Jelicic: da, da takve su REE

    OdgovoriIzbriši
  3. jos samo da zaozbiljno odselimo:)

    OdgovoriIzbriši
  4. Rea Reic Jelicic: ne bi se bunila! a vidim ni ti

    OdgovoriIzbriši
  5. Buba Tomić: PRILIPO:) Ah, da usput, da nas pozoveš, pa da se svi zajedno durimo?!

    OdgovoriIzbriši
  6. Andjelka Marinkovic-Rakin: Renoviracu cvece u vazi. U masti sve ostalo!

    OdgovoriIzbriši
  7. Buba, moj Salon je otvoren za svih virtualno, a kad protutnji americka konjica kroz njega stvarno, onda i realno:)

    OdgovoriIzbriši
  8. fellini bi bio zainteresiran za moj zivot....ako pozvoni, molim, ja sam u biblioteci!! dobro ti jutro!

    OdgovoriIzbriši
  9. Almodovar za moj!!!
    U kuhinji sam...

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails