14. 05. 2011.

mallorca?

Divan, sunčani vikend, idealan za - Španjolsku!
Casa Son Vida, savršena kuća koja odgovara takvom vremenu i u skladu je s dobrim raspoloženjem.
Dizajnirana od strane nagrađivanog Marcel Wandersa, udobno je moderno zdanje koje vabi...
Samo petnaestak minuta od Palme, osiguranog mira i privatnosti, što nam svima treba, zar ne!?!
Luksuzna vila i odličan provod samo za goste Salona!

Broj komentara: 8:

  1. Rado bi dosla ovaj vikend!!!

    OdgovoriIzbriši
  2. Sviđa mi se.Iako mi ti nisi tip od ovih modernih kreacija,volim što si raznolika!Dolazim!!

    OdgovoriIzbriši
  3. Acepto su invitación!

    Alejandro

    OdgovoriIzbriši
  4. Rado vas dočekujem! Sinoć sam stigla i sve je spremno za perfektan vikend!!! Bienvenido:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Fantasticna kuca, a kad je jos tu i vase privlacno drustvo, moj izbor jest Mallorca!!! Volim ova vikend iznenadjenja koja obicno vikendom dobijemo! Super!

    OdgovoriIzbriši
  6. ODOBRAVAM!!!!!! Prava si! Trebam bazen!

    OdgovoriIzbriši
  7. Mile ti majke, ko to cisti?????!!! Zabetonirat cu se na onom crvenom, jer me strah da ako ista drugo samo pogledam - ostat ce vidljiva fleka!

    OdgovoriIzbriši
  8. Hahaha... Čisti se, ne brini. Relaksiraj se bez straha i razmišljanja:)))

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails