11. 05. 2011.

iskradanje


U situaciji dosta velike napetosti ili poplave emocija ili uznemirujućih spoznaja ili sudjelovanja u gužvi i sličnih stresnih situacija bilo da imaju pozitivan ili negativan predznak, najljepše je sebi dopustiti odmak, barem mali.
U mom tajnom virtualnom svijetu, sebi sam danas to odobrila.
Gdje sa sobom!?!
Odvest ću se biciklom u prirodu.
Najprije sam promislila da ću odjahati na obližnje proplanke, ali sam onda ipak odustala jer oslabljena koncentracija nikako da se pomiri s čudnovatim spojem neoplemenjenog dalmatinskog krša u kom živim i slikama laganog kasa, ritmičkog skakutanja u sedlu, kose koja vijori od lica,
stoga mi se zamisao o odvoženju sebe biciklom u prirodu, učinila kao zgodna ideja.
Ne želim ništa što me opterećuje, pa sam izostavila čak i prednju košaricu sa margaritelama, koja bi se ljuljuškala za vožnje puteljkom kroz crnogoričnu šumu.
Da, pozivitne emocije također iscrpe...
ili sam samo vrlo senzitivna osoba!?!

1 komentar:

  1. Kad znas tu tehniku, uvijek ces biti dobro. Ljudi ne znaju reagirati u takvim stanjima i to je lose. Ne bojim se ja za tebe!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails