02. 05. 2011.

Gil's


Ideju za uređenje luksuznog dubrovačkog restorana dao je Gilles Camilleri koji je kreativni dizajner i restorana i hrane koja se u njemu poslužuje.
Ekstravagantni restoran, smješten nekoliko desetaka metara udaljen od istočnog ulaza u povijesnu jezgru Dubrovnika, s prostorom u samim zidinama i terasama s kojih puca fascinantan pogled na staru gradsku luku, pruža vrhunski, cjeloviti užitak, čime je sigurno vrlo zadovoljan ruski bogataš Viktor Vekselberg, vlasnik dubrovačkog „Gil´sa”.
Elegantan restoran sa spektakularnim pogledom, nudi specialitete iz moderne francuske kuhinje i izvanredan vinski podrum, a vinsku ponudu osmislio je francuski sommelier Christian Carles.


Broj komentara: 7:

  1. jutro, jutro, jutro!
    znas...krasan je interijer, stvarno, a i muzika www-u je odlicna. i drago mi je da se u dubrovniku ovako nesto otvorilo...ALI...(jel mogu malo otrova ovdje prosut? samo malo, obecajem...)...dakle, predmijevam da je restoran otvoren ponajprije za stranu celjad, a ne da bi dundo luko u njemu nesto prezalogajio u sitne nocne sate. zao mi je sto se u hr kuhinji ne vidi potencijal za vrhunski gourme dozivljaj, pa se treba servirati, naravno, daleko poznati francuski. ili mozda vec postoji neki gourme restoran na strdunu koji sluzi nesto vise od pizze, hamburgera, il ribe sa rostilja...a da ja to ne znam?

    OdgovoriIzbriši
  2. juuutro, lijepa.
    ništa u dubrovniku nije za mještane...nažalost.
    postoji, ali kako sam u jutrošnjoj ludoj trci, ne stignem provjeriti ime restorana u kojemu sam osobno jeal slasno...ali, da, postoji...jedino su cijene nebu pod oblake, jer je sve podređeno stranim turistima i našem tzv.jet setu, jadnom...

    OdgovoriIzbriši
  3. Izgleda prekrasno! Čim posjetim taj grad...

    OdgovoriIzbriši
  4. volim dubrovnik i često sam tamo i uvik mi izmakne Gil's! rea, idemo?

    OdgovoriIzbriši
  5. Rado bih s tobom išla, bilo gdje...ali, Dubrovnik mi je rijetka destinacija...nekako... Ako se zateknemo, bilo bi to suuuuper, priznajem:)

    OdgovoriIzbriši
  6. Gilles Camilleri je iz Nice, a ne iz Pariza

    OdgovoriIzbriši
  7. Hvala puno. Uvijek mislim da mogu vjerovati štampi:) Ispravit ću smjesta! Pozdrav iz Splita!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails