09. 05. 2011.

salonski doručak

Moj grad se budi oblačan, pomalo težak, uznemirujući i pospan u isto vrijeme.
Najvrijedniji su već na poslu, ostali voze, hodaju ili se tiskaju u javnim prometalima prema mjestu gdje pošteno zarađuju za život, ostatak je u svojim rezidencijama, polako doručkuju i prave listu svojih obveza za današnji dan.
Iako vlada smireno sivilo, lijepo je vidjeti kontrast palmi i mirisne procvjetale pitospore, kontra modrog mora.
Čarobno je kišno vrijeme u Dalmaciji.
Neka i ovaj ponedjeljak 'štipne' malo te čarobnosti, jer bilo bi dobro da na taj način svima vama započme još jedan tjedan.
Poslužite se, u Salonu je doručak uvijek raznovrstan, zadovoljava sva nepca i protječe u izvanrednom raspoloženju. Pridružite mi se...
photos by alix
mirisna pitospora

Broj komentara: 7:

  1. o da, znam....posebna su jutra uz kisu! dobro ti jutro zelim i za sebe biram onu prvu - uvodnu.

    OdgovoriIzbriši
  2. Bom dia Portugal :)
    Premda sam osoba koja pije čaj, kada je bolesna ili u gostima koji štuju taj ritual, zamisli...jutros sam i ja za prvu varijantu...
    Želim ti divan, poseban dan, Lusitania!

    OdgovoriIzbriši
  3. Uvijek se iznova razveselim salonskom dorucku (ali i rucku i veceri i svemu sto nam nudis)! Raspolozen sam VOCNO danas. I tebi zelim prelijepi dan!

    OdgovoriIzbriši
  4. Dobro jutro Splite!
    Hvala na doručku:)))

    OdgovoriIzbriši
  5. Joj da mi je sad nesto od salonskog dorucka! Umirem od gladi na poslu,a ne mogu dignuti glavu danas od obaveza! Hvala na virtualnom obroku!

    OdgovoriIzbriši
  6. Joooooj, kakva slucajnost da naletim an tvoj blog kod Lusitanie, i opet slucajno nadjem fotku pitospore...naime to drvo znam sa bezbrojnih ljetovanja (od Dalmacije, preko Malte, Spanije...) i pamtim miris, ali nikako da saznam kako se zove (uvijek zaboravim da pitam kada sam tamo, a poslije ne znam kako da objasnim na sta mislim). Znaci to je pitospora!!! hvala!

    OdgovoriIzbriši
  7. Ocito nije slucajnost:) Savrseni miris, divni glatki, uvijek sjajni i cisti listovi, ljupko bijelo cvijece...starinsko stabalce, s kojeg cesto uberem par grancica da mi budu blizu! Pozdrav iz Splita!

    OdgovoriIzbriši

Napomena: komentar može objaviti samo član ovog bloga.

link within

Related Posts with Thumbnails